Dobroci z Mon Credo i Creative Magazine



 
Z samym początkiem tygodnia dotarła do mnie paczka wypchana po brzegi kosmetykami. Czego to w niej nie było …


Gwoździem przesyłki była torebeczka z logo Mon Credo, a w niej dobroci z tej ekskluzywnej perfumerii. To co znalazłam w niej dotychczas było dla mnie nieznane… Pierwsze testy zostały już poczynione, wkrótce wypowiem się na temat tych dobroci, będzie to moje pierwsze wrażenie, gdyż są to próbki... jednak już mogę śmiało powiedzieć, że podkład chciałabym pełnowymiarowy, gdyż to jak spisuje się na mojej skórze to bajka …


Resztę kosmetyków, które znalazłam w pudełku to dobroci od CreativeMagazine.pl
Czego to ja nie znalazłam, mnóstwo aspektów zostanie dopieszczonych, kilka z tych kosmetyków znam, gdyż wcześniej miałam okazję je już poznać jednak nie napisałam dotychczas notki na blogu, więc ich recenzje mogą się pojawić już niebawem. ;)
Zobaczcie dokładnie co też otrzymałam …

"coś do twarzy"
"coś do włosów"

"coś do ciała"
"kolorówka"

I to byłoby na tyle :)
Wpadło Wam coś w oko ?

20 komentarzy:

  1. Same dobroci! Najbardziej ciekawa jestem oczywiście kolorówki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łakocie i witaminki :-) Ale jestem ciekawa tej kolorówki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję paczuchy - same wspaniałości!
    miałem ten wypełniacz ust w różowej wersji i muszę napisać że nie bardzo się polubiliśmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję fajna paka :)
    Mam ten wypełniacz do ust, ale wersję lustrzany blask, ale niestety dla mnie to bubel, bo w ogóle nie powiększa ust :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podoba mi się paczka od Mon Credo choć obie są fajowe, pozazdrościć. :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Udanych testów. U mnie dziś recenzja próbek perfum i wód toaletowych od Mon Credo ;)
    A ja swoje nowości przeniosłam na Instagram i FanPage blogowego, także zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja mama podkradła sobie ten błyszczyk BB z Eveline :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne dobroci , będziesz miała co testować ; )). Ciekawi mnie BB Lovely ;) .

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, ale niespodzianka i różnorodne kosmetyki, super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo tego :) Niech Ci wszystko dobrze służy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Róż(?) Paese i te tabletki obok Miss Marine ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miłych testów, świetne rzeczy otrzymałaś :

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekam na recenzję kolorówki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Same wspaniałości :) miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.