Cztery Pory Roku, Zmywacz do paznokci w żelu .... czyżby doskonała konkurencja mojego ulubieńca ?




Mój ulubiony zmywacz do paznokci to od dość dawna żelowy zmywacz od Donegal. Jestem z niego zachwycona i to co o nim pisałam jest ciągle aktualne.Jego recenzję znajdziecie w tej notce.

Gdy zobaczyłam konkurencyjny żelowy zmywacz marki Cztery Pory Roku musiałam się przekonać czy jest również wart mojej uwagi na dłuższy czas ;)


Mała buteleczka kryje w sobie fantastyczną żelową konsystencję. Uwielbiam zmywacz w tej postaci, nic się nie rozlewa, nie wysusza skórek i paznokci. Sam specyfik jest skuteczny w działaniu, choć odnoszę wrażenie, że robi to wolniej niż wspomniany na wstępie mój numer 1 w tej dziedzinie ;) Oznacza to, że muszę dłużej przytrzymać wacik by lakier zmyć bez większego wysiłku. 



Ogólnie jestem zadowolona z niego, choć nie ukrywam, że raczej spodziewałam się większej szybkości działania. Co na plus jeszcze mogę powiedzieć ? Zmywacz przyjemnie pachnie cytrusami, jego zapach nie odpycha jak to bywa w tych „zwykłych”. Choć w składzie jest aceton nie wysusza on moich skórek i paznokci, mam nawet wrażenie, że o nie dba. Zmywacz ten jest wydajny. Kosztuje trochę ponad 5 zł, więc warto się skusić. 
Jednak ja mimo wszystko w dalszym ciągu wybierać będę w pierwszej kolejności mój numer 1, a dopiero gdy go nie będzie na półce sięgnę po ten ;)


Znacie ten zmywacz ? Co o nim sądzicie ?
Czego stosujecie do usuwania lakieru ?

19 komentarzy:

  1. Widziałam go na półkach sklepowych, ale jeszcze go nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obecnie korzystam ze zmywaczy w płatkach, które kupuję w Hebe:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze nie miałam styczności z żadnym żelowym zmywaczem

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja najbardziej lubię zieloną Isanę, ostatnio zaś testuję zmywacz Laura Conti. Ten również testowałam i byłam z niego bardzo zadowolona, pięknie pachniał trawą cytrynową i ładnie zmywał lakiery, choć współpraca z nim wymagała trochę wprawy, z uwagi na konsystencję.

    OdpowiedzUsuń
  5. może go kiedyś wypróbuję z ciekawości, aktualnie mam isanę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam zmywacze w takiej formie, tego jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. widziałam go w sklepach, ale nie skusiłam sie. Jednak gdy wykończę moje zmywacze spróbuje ten ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam okazji go używać. Moim ulubieńcem od lat jest zmywacz z Isany zielony :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy go nie miałam i do tej pory nie ufałam żadnemu zmywaczowi oprócz mojemu ulubionemu - Isanie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze go nie używałam, ale wygląda ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakoś nie mam zaufania do tej formy w przypadku zmywaczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. No, może być ciekawy ;)
    A konsystencja powodować, że nie będzie się wylewać :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze nie miałam takiego w żelu

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam zmywacza w formie żelu, wszystko przede mną

    OdpowiedzUsuń
  15. Jego zapach i konsystencja są ciekawe, ale trochę za dużo trzeba się natrzeć zanim usunie lakier. Zdecydowanie nie został moim faworytem.

    OdpowiedzUsuń
  16. w żelu jeszcze nie próbowałam ale musze koniecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy raz spotykam się z tym zmywaczem :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.