Chciałam to mam.... MUSTANG SHOES





Co najmniej od początku października poszukiwałam butów na bardzo chłodne dni. Założenie miałam takie by obuwie to było w sportowym stylu, bo botki i oficerki mam z tamtego sezonu. Jednak chciałam też by nowe buty pasowały do jeansów, bez których żyć nie potrafię. Kilkukrotnie przeglądałam oferty sklepów internetowych. Niestety ze względu na „szczególną szczupłość” mojej stopy na zakup butów on line nie zdecydowałam się. Szczęśliwy traf chciał, że na mojej drodze stanął MUSTANG z fajną ofertą. Gdy tylko zobaczyłam te trzewiki zapragnęłam by były moje. 


Świetny model, wiązany, ocieplany kożuszkiem, kolor bardzo mi odpowiada…  Nie zastanawiałam się długo czy je kupić, bo gdy przymierzyłam to „rozpłynęłam się”! Dawno nie miałam tak wygodnych butów! Mam nadzieję, że będą przyjemnie się nosić :)

Mustang Shoes 29C-036

Jak Wam się podobają moje nowe buty ?
Macie w swoich zasobach takie trzewiki sportowe czy tylko  nosicie „oficjalne” kozaki ?

26 komentarzy:

  1. Bardzo fajne :) Wyglądają na ciepłe i wygodne. Ja u siebie mam raczej łagodne zimy, poprzednią prawie całą przechodziłam w adidasach, więc futerka nie potrzebuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się bardzo. Wyglądają na bardzo cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie lubię takich butów, jestem przekonana żebym ich nie nosiła ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają na bardzo porządne i ciepłe ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. eksra! Porządne, ciepłe, i jaki bieżnik! Super traf! :Dhttp://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajniuchne :) Ja nie cierpię kupować butów zimowych, bo ponoszę tydzień i coś się z nimi dzieje ehh... aż mnie ciarki przechodzą jak sobie pomyślę, że w tym roku muszę za nimi chodzić po sklepach :(

    OdpowiedzUsuń
  7. no fantastyczne:) a czarne też są?

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają świetnie, lubię takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No fajne te buciki :) Widać, że ciepłe a takie lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  10. muszą być mega ciepłe i wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No to Kochana zima Ci TERAZ NIE STRASZNA ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne :) i pewnie będą ciepłe ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne i na pewno wygodne,podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam tylko "oficjalne kozaki" :), ale czasami przydałoby się coś mniej oficjalnego. Fajne to Twoje Mustangi. Na pewno będą się fajnie nosić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wolałabym w innym kolorze, ale lubię taki styl :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Są całkiem fajne, jednak nie moj styl. Stanowczo wole botki albo po prostu nikie : )

    OdpowiedzUsuń
  18. Na pewno będą cieplutkie, tak przynajmniej wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Buty są rewelacyjne,i jaki mają fajny i milusi korzuszek! Na pewno będą Ci długo służyły, bo wyglądają na bardzo porządne. Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne, wyglądają na wygodne i ciepłe :) nie masz się co bać zimy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja glownie nosze botki w sezonie jesienno-zinowym. Poruszam sie glownie autem, wiec nie potrzebuje cieplych butow

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja noszę kozaki na obcasach, im wyższe tym lepsze ;))

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądają na ciepłe i solidne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kiedy przychodzą siarczyste mrozy w poważaniu mam modę i zakładam śniegowce ;) Mam też bardzo podobne buty do tych, które kupiłaś, służyły mi przez ostatnie 2 zimy i myślę, że i w tym roku będą potrzebne. Bardzo dobry wybór, będą fajnie wyglądały do jeansów i na pewno nie zmarzną Ci stopy :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.