Avon Femme





Diamentowy flakon potrafi zauroczyć. I tak się właśnie stało gdy zobaczyłam go pierwszy raz w katalogu Avon. A było to jakoś wiosną tego roku, o ile mnie pamięć nie myli.

Pięknie oszlifowana buteleczka kojarzy mi się z luksusem i bogactwem, które to mocno kojarzą mi się z diamentami :) Lubię na nią spoglądać :)


Nuty głowy: różowy grejpfrut, śliwka, fiołek.
Nuty serca: płatki jaśminu, dzika orchidea, magnolia.
Nuty bazy: bursztyn, brzoskwiniowa skórka, nuty leśne, piżmo.

Woda należy do kategorii: kwiatowo-owocowo-piżmowa. W skrócie mówiąc czuć w niej grejpfruty połączone z magnolią i ciepłym drewnem bursztynowym. 

Całość początkowo wywołała we mnie mieszane uczucia. Nie tego spodziewałam się, gdyż „nie ten” zapach poczułam w katalogu. Jednak gdy kolejne dni upływały, ja kolejne aplikacje czyniłam woń ta zaczęła mnie urzekać, wręcz fascynować. 


Cierpki grapefruit miesza się z fiołkiem i dojrzewającą śliwką co początkowo może odpychać aniżeli przyciągać. Jednak kolejna faza jest tym co mnie mocno fascynuje do dziś. Mocno chwytające za serce magnolia, jaśmin i orchidea sprawiają, że zestawienie to jest idealne! Mocno wyczuwalne przez mój nos, do samego końca towarzyszy tej kreacji. Końcową fazą, którą doświadcza się w Femme jest obecność soczystej brzoskwini oraz piżma! To właśnie dopełnia i tworzy kobiecy i bardzo zmysłowy zapach jakim jest właśnie Femme. Choć zapach ten wydaje się być mocno wiosenny w jesienne dni również wpisuje się idealnie. 

Pojemność: 50ml
Cena: regularna 76 zł, często w promocji nawet mniej niż 40 zł :)


19 komentarzy:

  1. Flakon piękny choć pachnidła Avon do najtrwalszych nie należą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że ja osobiście na ich trwałość nie narzekam.
      Jednak fakt taki, każda skóra inaczej trzyma dany zapach...

      Usuń
  2. Mam jej próbkę, nawet fajna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam zapachy Avonu. Dla mnie są trwałe, ale wiadomo, że to indywidualna kwestia. Tego pachnidła nie znam, ale chce poznać :) Dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś nie mogę się do nich przekonać,miałam je zamówić,ale jednak im dłużej wącham próbkę tym mam większe wątpliwości :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie nie do końca przekonują :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam słabość do zapachów z avonu, większość z nich ma klasę, i dobrze się utrzymują, tego nie znam

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię ten zapach jest kiecy i elegancki :) Trwałość ok,ale cena też nie wysoka więc nie można marudzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam i lubię. Zapach przypomina nieco Bright Crystal od Versace. Nawet flakoniki są podobne. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zapach w katalogu baaaaardzo mi się podobał, niestety w buteleczce już nie bardzo...

    OdpowiedzUsuń
  10. i mnie ten zapach niesamowicie się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się flakon i nuty zapachowe, jak najbardziej moje ;) Dawno już nie miałam żadnego zapachu z Avona ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.