Wyjątkowy Avon Luck for Her




Avon Luck to jeden z najnowszych zapachów owej marki. Przez producenta jest określany jako musujący zapach dla kobiety szczęśliwej w miłości i życiu. Luksusowy zapach natychmiast uwodzi olśniewającym aromatem orzeźwiających cytrusów oraz soczystych czerwonych owoców zmieszanych z zapachem kremowo białych kwiatów i ciepłych nut drzewa sandałowego. Świętuj swoje szczęśliwe chwile z nowym zapachem Avon Luck. Piękny kobiecy aromat świeżych cytrusów i szlachetnych Kwiatów Jednej Nocy na bazie ciepłych nut drzewnych sprawi, że poczujesz się naprawdę wyjątkowo.

Twarzą zapachu jest Maria Szarapowa. Ona Avon Luck określa jako kwintesencję śmiałości i pewności siebie. Za każdym razem, gdy go używasz, powracają wszystkie szczęśliwe chwile i największe sukcesy. Bo szczęście jest piękne!”

Przyznaję, że ostatnio mocno mnie ciągnie do amonowych zapachów ;) Ten mnie oczarował nie tylko pięknie grawerowaną buteleczką, której pojemność to 50 ml. Urocza złota kokardka będąca zatyczką flakonu dodaje mu charakteru i klasy. Całość mocno mi się podoba. Jednak to nie tylko te kwestie wizualne mnie „namówiły” na ten zapach. Szalę „kupić – nie kupić” przeważyła kartka zapachowa. To ona sprawiła, że zapach, który poczułam spodobał mi się na tyle mocno, by właściwie w ciemno (kolejny zresztą raz ;) kupić Avon Luck.


Ta woda perfumowana należy do kategorii orientalno-kwiatowo-owocowej. W jej akordach znajduje się bergamotka, Kwiat Jednej Nocy, aksamitne drzewo sandałowe.

Po 10 dniach codziennego „ubierania się w ten zapach” mogę śmiało powiedzieć, że mój zakup był słuszny. Trwałość jak dla mnie jest fenomenalna. Rano spryskane nadgarstki pachną jeszcze do późnego wieczora! Zapach jest dla mnie kobiecy i subtelny z nutką „eleganckiej lekkości”, która zapewnia mi pewność siebie. Idealnie nadaje się zarówno na co dzień, jak również na większe wyjścia, jednak trzeba pamiętać, że ma w sobie odrobinę słodkości, ale takiej "mocno pożądanej" :P


Dostępność: konsultantki AVON lub TU

W katalogu 14/2014 oraz 15/2014 cena tej wody perfumowanej to 75,00 zł (w gratisie otrzymasz balsam i dezodorant do ciała z tej samej linii).
 

29 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą bez dwóch zdań :))

      Usuń
  2. Akurat tego zapachu Avonu jeszcze nie wąchałam, ale opakowanie jest śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak to możliwe, że go przegapiłam??? Muszę naprawić ten błąd i to szybko!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AAA! One dopiero będą :) I będą moje!

      Usuń
    2. hi hi.... agentka z Ciebie!
      Jestem ciekawa czy Tobie również się spodoba zapach :) Daj koniecznie znać!

      Usuń
  4. Mają bardzo ladną oprawe.
    Zapach mnie ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach możesz wstępnie poznać pocierając pachnącą stronę w katalogu 14/2014 i 15/2014 :))

      Usuń
  5. Ach jak dawno Avon nie był na mojej toaletce. Flakonik piękny
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od pewnego czasu mam avon "pod nosem" i skutecznie korzystam z każdej pokusy ;)
      Choć chciałabym przystopować troszkę, to jakoś nie mogę, no nie mogę :P

      Usuń
  6. Bardzo lubię zapachy z i jest ich naprawdę dużo. Tego jeszcze nie znam, ale już po Twojej recenzji jestem skuszona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Opakowanie przyciaga oczko chyba kazdej kobiety;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Opakowanie cudne. Muszę sobie zamówić próbkę tego zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  9. opakowanie i nuty zapachowe kuszą!

    OdpowiedzUsuń
  10. Flakonik ma piękny :) Jestem ciekawa jak pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny flakonik :) ostatnio je widziałam w katalogu nawet zastanawiałamc się nad kupnem :D

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo lubię zapachy avon. są wyjątkowe, tego akurat nie znam

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę je mieć! Buteleczka skradła moje serce :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nawet nie wiedziałam że Avon ma w swojej ofercie taki zapach. No i ten piękny flakonik : )

    OdpowiedzUsuń
  15. nie znam ale zaciekawiłaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnim razem, gdy dałam się namówić na Femme nie żałowałam. Ta gama zapachowa, również wydaje mi się ciekawa, a sama buteleczka urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiem czemu umknęła mi ta recenzja ;) Ja też jestem zauroczona flakonikiem, a i zapach bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wczoraj testowałam próbkę i pierwsze co wyczułam to ananas i cukier - jak dla mnie rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziś kupiłam u PAni na targowisku. Z reguły nie przepadam za słodkimi zapachami, jednak gdy powąchałam ten to oszalałam na jego punkcie. Zapłaciłam za niego 55 zł. Jest cudowny. Ciekawa jestem jego trwałości:) Obserwuję i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Moja upragniona znalazła się na "wish liście" :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Opakowanie jest przepiękne!!! bardzo podobne do Miss Dior :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.