Salon Perfect 228 Mood Ring



Profesjonalny lakier, który charakteryzuje się doskonałą przyczepnością, wysoką jakością, idealną konsystencją, średniej grubości pędzelkiem, którym o aplikacja lakieru przebiega dość szybko i sprawnie.

Lakier mnie zachwyca odkąd go poznałam. Wielkiej wagi (i pojemności) buteleczka kryje w sobie aż 14 ml kolorowego lakieru, który jest wyjątkowy.


Oznaczony przez producenta jako 228 Mood Ring to śliczny fiolecik, w którym jest mnóstwo niebieskości. Lakier jest bardzo niefotogeniczny, na żywo prezentuje się fenomenalnie. Ciężko było mi uchwycić ten niebieski shimmer, który pięknie się prezentuje i w buteleczce, i na paznokciach.


Do pełnego krycia wystarczy już jedna gruba warstwa, bądź jak kto woli dwie cienkie. Podczas aplikacji lakier nie rozlewa się na boki, bardzo szybko zastyga. Pędzelek jest wygodny i łatwo nim manewrować ;) Lakier sam w sobie ładnie błyszczy, jednak ja zawsze pokrywam go warstwą wysuszacza, gdyż zależy mi na niwelowaniu odbić na płytce ;)


Jeśli nie znacie lakierów Salon Perfect a macie na nie ochotę, to zajrzyjcie do Drogerii Hebe oraz poszukajcie w internetowych sklepach. Za ogromną pojemność zapłacić trzeba tylko 19,99 zł. Producent informuje, że lakier jest zdatny do użytku przez 3 lata licząc od otwarcia. Co może wzbudzić Waszą ciekawość to fakt, iż w gamie kolorystycznej jest ponad 70 różnych kolorów :)


Znacie ? Lubicie ?
Czy może wręcz przeciwnie ?

9 komentarzy:

  1. Ale ładne masz paznokcie.
    Lakier ładnie się prezentuje, ale to nie mój kolor. Może się skuszę na jakiś turkus :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie prezentuje się na Twoich pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakier bardzo mi się podoba, ale Twoje paznokcie jeszcze bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda cukierkowo, w tym wypadku metaliczny połysk podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  5. kolorek nie do końća mój ale paznokcie masz cudne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorek bardzo mi się podoba : )

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.