Pomadki Eveline: Celebrities 643 i Aqua Platinum 483



Dziś o dwóch szminkach, które znalazłam w paczce testowej od Eveline. Jedna to pomadka z serii Celebrities, druga z aqua platinum.



Serię pomadek Celebrities poznałam już wcześniej, ich recenzję pisałam tutaj >klik!<. Do mojej kolekcji dołączyła szminka oznaczona numerem „643”. Jest to delikatny brąz z niezbyt widocznymi, ale za to mocno wyczuwalnymi drobinkami brokatu. Niestety ten brokat mi przeszkadza, mam wrażenie, że wysusza dodatkowo moje usta. Powoduje, że usta nie są gładkie i czuję się mało komfortowo. Choć kolor mi się podoba to zwyczajnie odstawiłam szminkę na bok, właśnie przez te wyczuwalne na ustach drobinki brokatowe. Pomijając już ten fakt  mogę ogólnie powiedzieć, że warto przyjrzeć się tej serii z bliska, ja jednak wiem, by unikać tych szminek z brokatem w tle.


Pomadki Eveline 643 i 483 w ostrym słońcu :)
 
Zupełnym przeciwieństwem powyższej, oczywiście w pozytywnym znaczeniu, okazała się seria aqua platinum. Pomadka ta cechuje się dużym poziomem nawilżenia. W błyskawicznym czasie doskonale nawilża usta na długi czas. Jej konsystencja przyjemnie sunie po ustach otulając je kremowym wykończeniem i sprawiając, że są gładkie i miękkie. W moim posiadaniu jest pomadka oznaczona numerem 483. Jest to jasny brzoskwiniowy nudziak, który świetnie sprawdza się w momencie mocnego makijażu oka. To czym mnie zachwyciła ta szminka to jej świeży zapach, troszkę przypominający mi zapach melona :) Uwielbiam pachnące mazidła do ust i to stosuję bardzo często. 


Wybierając spośród tych dwóch moim numerem jeden jest ta z serii aqua platinum. 
Znacie te pomadki ?

18 komentarzy:

  1. Ja nie znam, ale jakoś sam wygląd mnie nie przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo polubiłam się ze swoją pomadką Eveline, aczkolwiek miałam inny odcień, Twój jest bardzo ładny i kuszący :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam z Aqua Platinum numer nr 484 ale była za bardzo błyszcząca:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nie pokazałaś jak wyglądają na ustach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ciężko było uchwycić ich kolor na ustach, wychodziły bardzo przekłamane. Dlatego by nie wprowadzać w błąd odpuściłam takie fotki.

      Usuń
  5. Kocham serie platinium i jeden kolor juz kończę ! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. 483 w ostrym słońcu wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze pomadek tej firmy ale jak oglądam zdjęcia to mam wrażenie, że tego typu wykończenie raczej by mi się nie spodobało ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tych pomadek nie miałam okazji używać, ale odcień 643 wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda że nie pokazałaś jak się prezentują na ustach, bo kolory bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio bardzo polubiłam się ze szminkami, te zaprezentowane przez Ciebie są cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi się zwłaszcza odcien o numerze 483 :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ładne, mnie zdecydowanie bardziej podoba się 643

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię te pomadki :) podoba mi się 643 :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.