Na temat: Kalosze Coqui





Jakiś czas temu zaczęłam poszukiwania dla mojego czteroletniego urwisa odpowiednich kaloszy. Główne założenie „nosiciela gumiaków” było takie, by były one ładne i wyjątkowe. Serio! Mój Syn poprosił o wyjątkowe kalosze :) Więc „stanęłam na głowie” i przeszukałam Internet wzdłuż i wszerz… aż w końcu trafiłam na takie, które nie tylko spełniały założenie mojego Syna, ale również spełniły też moje wymagania. A ja miałam ich troszkę więcej i były sprecyzowane. 


Kalosze dla dziecka na iście jesienną deszczową pogodę muszą być wiązane, czyli powinny być uzbrojone w dodatkową nieprzemakalną tkaninę umożliwiającą dopasowanie górnego rantu do nogi tak, by nic nie dostało się do wnętrza i stopy były suche. Te kalosze właśnie są tego typu! Dodatkowo z tyłu powyżej pięty mają wystający kauczukowy element, który znacznie usprawnia zdejmowanie obuwia. Na co również warto zwrócić uwagę to fakt, iż kalosze te są zaopatrzone w odblaskowe elementy, czyli bezpieczeństwo naszego malca jest automatycznie większe gdy w kaloszach będzie spacerowało z nami o zmroku. To co okazało się fenomenem w tych kaloszach to amulet z żabą, który można wymienić na inny. 


Tak jak na wstępie zaznaczyłam design tych kaloszy bardzo nam się podoba. Kalosze są wyjątkowe i sprawiają, że każdy deszczowy dzień jest dla nas kolorowy. 
Kalosze kosztują 64,99 zł. Nasz model dostępy jest tutaj KLIK!


Zachęcam do zapoznania się z innymi wzorami i modelami, są równie ładne i wyjątkowe. W ofercie Coqui również obuwie damskie i męskie. Osobiście muszę przyjrzeć się bliżej kaloszom damskim. 

 1 | 2



Spodobały mi się dwa modele i mam dylemat… które wybrać ?
Nosicie kalosze czy uważacie, że jest to obuwie obowiązkowy zarezerwowane tylko dla dzieciaków ? 



8 komentarzy:

  1. Dla dzieci takie kalosze są fajne, ale jeśli chodzi o dorosłych to mnie się niestety nie podobają :) Nigdy nie mogłam zrozumieć tej mody na gumiaki :) Jakby były wielkie kałuże to spoko założyłabym, ale tak oo żeby chodzić to raczej nie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No jak dla małego smyka to są jak znalazł :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja często noszę kalosze przy brzydkiej pogodzie w pracy:) ale mam takie zwyklaki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie że u góry mają ten ściagacz i woda się do środka kaloszka nie dostaje

    OdpowiedzUsuń
  5. są super, sama chciałabym takie mieć!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybierz 2 ;)
    Ja noszę, mam takie: ( http://www.sin-say.com/pl/pl/kb633-99x/sinsay-wellington-boots ) i je uwielbiam ;)!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kalosze i ja zamierzam sobie sprawić. O ile się nie mylę, w sobotę w Lidlu będzie je można dostać. Oby tylko nie było tłumów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Lidla może się wybiorę zobaczyć jak wyglądają, cenowo wychodzą bardzo korzystnie.

      Usuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.