Mój krem : Rewitalizujący balsam do rąk Pat&Rub ♥




Mała tubeczka balsamu do rąk zamieszkała w mojej torebce i jest ze mną wszędzie poza domem. Pozwala mi w błyskawiczny sposób nawilżyć dłonie i odzyskać komfort oraz natychmiastowe ukojenie. Zapach jest taki jak lubię, mocno charakterystyczna cytryna gra tutaj pierwsze skrzypce. Choć balsam ten ma jeszcze akcent żurawiny osobiście nie wyczuwam takowej.

Działanie / Kompozycja balsamu
Skład
Konsystencja jest fantastyczna. Balsam nie jest uporczywie gęsty, wręcz przeciwnie – jego lekkość sprawia, że aplikacja i jego wchłanianie jest fenomenalne. Kosmetyk nie pozostawia na skórze żadnej tłustej warstwy. Mała ilość wystarczy by dłonie odzyskały aksamitną gładkość i miękkość w błyskawicznym czasie. Uwielbiam je dotykać bezpośrednio po kremowaniu, są wspaniałe, doskonałe ♥♥♥ :)


Mój krem jest w mini wersji w tubce o pojemności 50ml, jej koszt to 19 zł, do kupienia tu [KLIK]. Pełny produkt ma pojemność 100ml i kosztuje 39 zł [KLIK].
Z chęcią kupię pełnowymiarowy produkt :)

Fakt otrzymania kosmetyku z okazji dnia blogera nie miał wpływu na moją opinię.
 
Na koniec przypominam o tym, że robiąc zakupy w sklepie internetowym Pat&Rub do 30 września 2014 r. warto wpis w koszyku hasło EkoBlog i tym sposobem można otrzymać dodatkowy 15% rabat :) 

Skusicie się na coś przy okazji tej promocji ? :)

15 komentarzy:

  1. U mnie kremy do rąk znikają ekspresowo i z chęcią kupię taki z P&R.

    OdpowiedzUsuń
  2. mam inną wersję i lubiem to :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze nic z P&R :) Ten krem wydaje się być bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę go wypróbować :) Już od dawna to planuję :D

    OdpowiedzUsuń
  5. zapewnie i tak go kupię kiedyś, bo przecież muszę wypróbować kremy do rąk. A że dobrze działa to tym bardziej <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Kremy do rąk zużywam na kilogramy, a taką niewielką tubeczkę chętnie zobaczyłabym w swojej torebce.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam produktów tej firmy, jakoś ich ceny mnei przerażają ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. dla mnie to kompletna porażka - zapach "kibelkowy" a dłonie są nawilżone tylko przez chwilę

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubię ten krem, ma fajny orzeźwiający zapach

    OdpowiedzUsuń
  10. Kosmetyki tej firmy od dawna za mną chodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. PAt&Rub jeszcze nigdy mnie nie zawiodło jeśli chodzi o kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pomysle nad zakupem bo sama ostatnio swój skonczyłam
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam mały zapas kremów do rąk, dlatego się nie skuszę. Dodatkowo cena P&R mnie lekko przeraża ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.