Klasyk ♥




Czerwony! Wiele kobiet zapytanych jaki kolor lakieru jest szalenie kobiecy odpowie bez większego zastanowienia, że jest nim czerwony! Trudno się nie zgodzić, ten kolor to klasyk wśród wszystkich kolorowych – lakierowych buteleczek. Kolor ten nie wszystkie panie lubią, ja sama długo musiałam się przekonywać do czerwieni na paznokciach. Wcześniej czułam się dziwnie, paradoksalnie do powyższego mogę powiedzieć, że nawet czułam się „mało kobieco”. Gdy nosiłam czerwień na paznokciach (o ile już nosiłam) nie czułam się pewna siebie, raczej nawet byłam wstydliwa. Dziś jest inaczej!


Śmiało mogę zacytować producenta, który na swej stronie pisze:
Czerwony lakier do paznokci. RED QUEEN to wyrazisty czerwony odcień, który sprawi, że Twoje paznokcie będą wyglądać kusząco i zmysłowo.
Choć przyznać też muszę, że lakier ten, a właściwie jego miniaturka i podgląd na kolor lakieru na stronie producenta bardzo! odbiega od rzeczywistości. Sami sprawdźcie KLIK! Dlatego też wybierając kolor sugerujcie się fotkami „nosicielek lakieru” :)


Mały donegalowy lakier 7178 urzekł mnie swą soczystością i intensywnością. Ta czerwień jest prześliczna i uwierzcie mi – zdjęcia nie oddają jej całego piękna, tym bardziej, że na owych zdjęciach lakier miał ponad 3 dni od nałożenia! Niestety kolor ten jest mega trudny w uchwyceniu, na żywo prezentuje się bardziej „energetycznie” i naprawdę wygląda genialnie :)


Lubicie czerwone lakiery czy ich unikacie ?

22 komentarze:

  1. uwielbiam czerwień na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. <3 naprawdę bardzo ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. na tak pięknych paznokciach każdy lakier będzie się wspaniale prezentował:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kolor :) Wpada mocno w oko - to lubię !

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam wszelkie czerwienie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki klasyk powinien znaleźć się w kosmetyczce każdej kobiety. Piękny odcień!

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam ale ile trzeba się namęczyć by go precyzyjnie nałozyć

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny kolor, choć ja rzadko maluję na taki kolor pazury :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie na stronie jest zupełnie inny... Nie lubię jak AŻ TAK różnią się lakiery bo oczekujemy czegoś innego.
    No ale lakierek fajny, takiej czerwieni nigdy za dużo ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny kolorek ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. kocham czerwień, ten odcień to rzeczywiście klasyk

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham czerwien na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię czerwień ! ;)) .

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna, krwista, klasyczna czerwień! Jestem na tak : )

    OdpowiedzUsuń
  15. Historię z czerwonym lakierem na paznokciach mam taką jak Ty - najpierw brak pewności siebie, a teraz odwrotnie. Na stronie producenta zupełnie inny kolor :O

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.