Duży plus i duży minus ! O dwóch takich z Eveline ...




Na dziś dwa kosmetyki od Eveline, o których warto przeczytać. 


Od producenta:
Unikalny produkt przeznaczony do korekty brwi, jako jedyny zapewnia jednocześnie przyciemnienie, nabłyszczenie i optyczną regulację brwi. Żelowa konsystencja oraz specjalna opatentowana szczoteczka sprawiają , że kreator jest wyjątkowo wygodny, szybki i łatwy w użyciu. Produkt dostępny w kolorze czarnym i brązowym.



Pierwszy z nich to doskonały kosmetyk, który poprawia ogólny wygląd i sprawia, że brwi są w doskonałym ‘ładzie’. Bez ich sklejania, ładnie przyciemnione, z naturalnym efektem … lubię od dawna ten korektor do brwi i jest on moim stałym bywalcem w kosmetyczce. Jest tani i niezawodny. Z czystym sumieniem polecam. Dokładną recenzję możecie przeczytać w tej notce.

Korektor do brwi 3 w 1/ skład


Od producenta: 
SOS multifunkcyjne serum do rzęs 5 w 1 to innowacyjny produkt, który łączy w sobie właściwości serum odbudowującego, aktywatora wzrostu włosa oraz bazy pod tusz. Nowatorska formuła bogata w zaawansowane składniki aktywne działające w synergii z olejkiem arganowym wykazuje silne działanie regenerujące i odżywcze. Doskonale pogrubia i zagęszcza rzęsy. 
Wyselekcjonowane składniki aktywne: 
bioHyaluron ComplexTM dzięki wysokiej zawartości kwasu hialuronowego natychmiast wnika w strukturę rzęs, intensywnie nawilża, wygładza i stymuluje ich wzrost.

Luxury of youth complexTM bogaty w drogocenny olejek arganowy, doskonale regeneruje, odżywia i wzmacnia rzęsy. Skutecznie odbudowuje i chroni włókna włosa przed działaniem szkodliwych czynników zewnętrznych. 
D-panthenol (prowitamina B5) natychmiast wnika w głąb rzęs, nawilża, wygładza i pogrubia włókno włosa, nadaje połysk, chroni, regeneruje i wzmacnia rzęsy od nasady aż po same końce.
Profesjonalna, specjalnie zaprojektowana elastyczna szczoteczka i satynowa konsystencja serum sprawią, że twoje oczy natychmiast nabiorą hipnotyzującego spojrzenia.
Preparat nie zawiera substancji zapachowych. Polecany również dla osób noszących szkła kontaktowe i mających wrażliwe oczy.
 


Drugi to według mnie kosmetyk, bez którego spokojnie mogę żyć. Dlaczego ? Ponieważ nie zauważyłam żadnych efektów! Mowa o serum do rzęs. Niestety, ale nie doświadczyłam ani pogrubienia, ani wydłużenia, ani też zagęszczenia rzęs. Formuła jest całkiem przyjemna w aplikacji, szczoteczka silikonowa ładnie rozprowadza kremowy kosmetyk na rzęsach, jednak po wyschnięciu stają się one sztywne. Pokusiłam się i zastosowałam serum jako bazę pod tuz do rzęs. Niestety tutaj też się zawiodłam! Rzęsy mocno posklejały się, nie wyglądało to ani naturalnie, ani zachęcająco ;/ Ja pasuję i mówię mu dziękuję.

Multifunkcyjne serum do rzęs 5 w 1 , skład

Poniżej szczoteczki + konsystencja. Po lewej korektor do brwi 3 w 1, po prawej serum z olejkiem arganowym 5 w 1 ;)
 


Kosmetyk do testów otrzymałam od EvelineCosmetics. Fakt ten nie miał wpływu na rzetelność mojej opinii.


Znacie te kosmetyki ? Co o nich sądzicie ?

10 komentarzy:

  1. zastanawiałam się nad kupnem jednego i drugiego ale ostatecznie sobie odpuściłam .jakoś nie mogę się przekonać do tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  2. No co do serum z Eveline to nie miałam. Ale używałam teraz przez ponad3 miesiące odżywkę Klapp, która wzmocniła mi wypadające rzęsy. Od wczoraj mój cel to ich wydłużenie i pogrubienie - używam serum z RevitaLAsh. Ale na efekty muszę czeka. Póki co jestem pełna nadziei... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja używałam Regenerum i wiele mi to nie dało. Rzęsy troszkę się wzmocniły i to ryle.

    OdpowiedzUsuń
  4. Korektor do brwi znam i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. od jakiegoś czasu przestałam kupować produkty Eveline :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam serum, ale w starej wersji w opakowaniu biało-zielonym i ja również nie widziałam żadnych efektów jedynie dobrze się sprawdzał u mnie jako baza pod tusz. Tego korektora do brwi nie znam, ale jestem ciekawa jakby się u mnie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba jednak mnie nie przekonały :D
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Odżywkę miałam jeszcze w starej wersji, i nie robiła u mnie nic, nawet pod tusz się nie nadawała jako baza, bo potwornie sklejała rzęsy.
    Natomiast produktu do brwi nie miałam, ale wolę je podkreślać cieniami.

    OdpowiedzUsuń
  9. Korektor do brwi mam, ale jakoś nie skradł mojego serca...

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja powoli odchodze od produktów Eveline

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.