Avon - Secret Fantasy Midnight




Woda toaletowa Secret Fantasy Midnight to owocowe aromaty śliwek, wiśni i granatu, które są idealnym wprowadzeniem do kwiatowego serca zapachu, a całość doprawiona zmysłowym piżmem, wonią lasu i bursztynu. Efekt WOW - unikalna buteleczka z motywem, który świeci w ciemności.


Kolejny zapach Avon, który zachwycić może już samą buteleczką. Jest ona małych rozmiarów, została utrzymana w prostym stylu, piękne granatowe szkło w dodatku z fajnym gadżetem w formie zawieszki z księżycem. Mnie się podoba :) 
Zapach jest słodki, dlatego nie każda będzie zadowolona. Mnie osobiście Secret Fantasy Midnight pachnie mocno jagodowo, ale nie jest to zapach mdły i powodujący bóle brzucha czy głowy. Zapach bardzo fajnie "rozkwita" i podoba się innym. Jedynym minusem jaki zauważyłam jest jego trwałość, niestety zapach ten szybko się ulatnia i w ciągu dnia konieczne jest dodatkowe spryskiwanie się nim. Mnie to nie przeszkadza i nie zmianie to faktu, że warto dać szansę temu granatowemu maleństwu, może akurat się u Ciebie sprawdzi ? ;)


Pojemność: 30 ml
Cena promocyjna: 29,99 zł (TU)
Cena regularna:  64 zł

Lubicie słodkie zapachy ? Znacie Secret Fantasy Midnight ?

20 komentarzy:

  1. Ja akurat za słodkimi zapachami nie przepadam, ale buteleczkę ma świetną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten zapach, ale niestety jest mało trwały i to go trochę minusuje. Mimo wszystko zapach jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W cenie promocyjnej dla tego bajeru święcącej butelki bym kupiła !

    OdpowiedzUsuń
  4. Buteleczka jest śliczna, ale wolę bardziej trwałe zapachy. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Flaszka świetna, mogłabym dla niej kupić ten zapach. Avon ma to chyba do siebie, że zapachy nie są zbyt trwałe albo na mnie nie trzymają się długo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten zapach nie za bardzo przypadł mi do gustu... :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ma wspaniałą buteleczkę !
    http://aneczkaa123.blogspot.com/2014/09/moje-propozycje-ze-sklepu-sheinside-i.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapachu nie znam, ale już ze względu na flakonik mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam kiedyś próbkę i zapach mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ostatnio nie jestem na bieżąco z zapachami avon. znam tylko te starsze wersje perfum, tego niestety nie,

    OdpowiedzUsuń
  11. cenię w zapachach trwałość, więc raczej nie jest dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna buteleczka, lubię kiedy perfum ładnie wygląda :) aa ja lubię słodkie zapachy, ale tez nie przesadzone;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Pachnie jagodowo?! Musi być mój. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. właśnie miałam go zamawiać:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przyznam szczerze, że nie kojarzę tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z ofertą Avonu nie jestem obecnie zaznajomiona, ale miałam kiedyś kilku swoich ulubieńców. M. in. zapach, choć nazwy już nie pomnę, bo było to wieki temu i pamięć już nie ta ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kupiłam je na 17 urodziny dla siostry męża, mam nadzieję że się spodobają.
    Swoja drogą przypominają mi inne perfumy - Britney Spears Midnight Fantasy.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.