A to ci aloesowe mydło ... Equilibra






Przedstawiam Wam mydło w kostce o doskonałych właściwościach myjących i pielęgnacyjnych z dodatkiem aloesu. Znajdziemy je w ofercie Equilibra.  Mydełko to zachwyciło nie tylko mnie, ale i mojego przedszkolaka, który stwierdził, że ono jest jego i mogę sobie pożyczać ;)


Niewielkich gabarytów prostokątna kostka z przyjemnym grawerem ładnie prezentuje się. Mały był zachwycony kosteczką spoczywającą sobie w mydelniczce ;) Jednak bardzo chętnie po nie sięgał, gdyż jak stwierdził ‘jest miłe dla niego’ ;) Faktycznie, mydło choć nie pieni się nie wiadomo jak obficie, to świetnie myje i oczyszcza delikatną skórę dziecka jednocześnie nie wysuszając jej ani też nie ściągając. Stosowałam je również jako „opatrunek” na wszelkie otarcia bądź podrażnienia (np. występujące czasem po goleniu). Muszę przyznać, że bardzo szybko były „wyciszane”. Skóra po zastosowaniu na długo pozostawała przyjemnie miękka, ładnie nawilżona i miła w dotyku. Zapach jest bardzo delikatny, bardzo „kremowo-aloesowy” – spodobał nam się. 


Mydło może wygląda niepozornie jednak spisuje się doskonale. Warto się jemu przyjrzeć z bliska.


Lubicie mydła w kostce ? Znacie to z aloesem od Equilibra ? 


 
 Fakt otrzymania kosmetyku do testów nie miał wpływu na moją opinię.

 

33 komentarze:

  1. Fajne mydełko. :) No to teraz bądź grzeczna bo mydełka nie dostaniesz. :D Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))
      Ostatnio "zakosił" mój ulubiony żel - mus z Dove i powiedział, że "Małym chłopcom też należy się kremowa pianka, która przyjemnie otula skórę".:))))

      Usuń
  2. A jeszcze nic z tej firmy nie miałam. .. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam duży sentyment do aloesu - myślę, że polubiłabym się z tym mydełkiem!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam nic przeciwko mydłom w kostce, używam na przemian z żelami :) Niestety do tej pory nigdzie nie widziałam produktów Equilibry stacjonarnie :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mydełko ma porządny skład. Myślę, że jest warte uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kojarzyłam ich tylko z produktami do włosow, nie wiedziałam, ze maja mydelka w swojej ofercie;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ie tylko włosowe kosmetyki mają. W ofercie też znajdziesz produkty do pielęgnacji ciała, polecam żel chłodzący antycellulitowy :P

      Usuń
  7. Właśnie jakoś nie jestem fanką mydeł w kostce. Miałam kiedyś faze przez chwilę jak poznałam LUSH, ale szybko mi przeszło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. LUSH jest mi obcy. Jakoś szczególnie mocno mnie nie ciągnie w jego stronę.
      Ja lubię mydła w kostce, a mój Mały wręcz je uwielbia. Wtedy kąpiel mogłaby trwać godzinami ;)

      Usuń
  8. Ja oraz moja mama - jesteśmy ogromnymi fankami kosmetyków z EQUILUBRA - są fantastyczne :)
    Mydła jeszcze nie miałam,ale mam na nie ogromną ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie wiedzialam ze mają mydła :) bardzo lubie aloes wiec z chęcią sięgnęłabym po to mydełko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam to mydełko, szczerze mówiąc trochę o nim zapomniałam i jeszcze leży nieużywane.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam je, ale jeszcze nie próbowałam, więc chyba czas to zmienić : )

    OdpowiedzUsuń
  12. z chęcią takie mydełko wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam kosmetyki z aloesem :) Ale nie przepadam za mydłami w kostkach :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam, ale aloes jest wspaniale działający.

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam to mydełko, byłam z niego zadowolona. :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bardzo lubię mydła w kostce, tego nie miałam z chęcią sięgnę po niego kiedyś

    OdpowiedzUsuń
  17. nie przepadam za mydłami w kostkach, choć czasem kusi mnie, aby się z nimi przeprosić...
    już nie mogę się doczekać czasów, kiedy będę sobie "coś pożyczać" od mojej córci ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam, lecz widzę/ czytam,że jest bardzo fajne to mydełko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnimi czasy bardzo lubię mydełka w kostce :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię mydła w kostce, a takiego jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo lubię takie naturalne mydełka w kostce, mam ich zawsze kilka w zapasach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam to mydło w zeszłym roku i miło wspominam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak się spisuje do mycia twarzy?

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.