Zapach słońca, czyli Avon i Perceive Soleil




`Perceive Soleil`
Zapach – wspaniały i orzeźwiający – inspirowany jest pięknem natury, kiedy w ciepłych, leniwych promieniach popołudniowego słońca słodkie aromaty kwiatów wypełniają całe powietrze. Oryginalne składniki nadają całej kompozycji doskonałą harmonię i świeżość.

Kategoria: kwiatowo - wodna

Nuty zapachowe:
nuta głowy: owoc yuzu, mandarynka, akord powietrza
nuta serca: różowy pieprz, liście fiołka, frezja
nuta bazy: piżmo, drewno, biała herbata


Zapach, który już w katalogu skutecznie mnie skusił! Gdy więc tylko przyszedł mój flakon musiałam „zobaczyć” czy to jest to co czułam pocierając kartkę nadgarstkiem.
I co mnie spotkało ? Zapach ten okazał się jeszcze piękniejszy, niż poczułam wtedy po raz pierwszy. Nie dusi swym aromatem, a wspaniale dodaje energii i „rozwesela”. Choć nie jest mocny, to naprawdę długo utrzymuje się na mojej skórze. W słoneczne letnie dni sprawdza się znakomicie, bardzo często otula i pewnie będzie otulać mnie przyjemnym, świeżym aromatem. Idealnie podkreśla mój charakter :) Polubiłam go za jego cytrusową słodycz z nutą białej herbaty. Ten zapach z pewnością zostanie w moim zasobach.

Znacie tę propozycję Avon-u ?
Przy okazji informuję, że w katalogu 14/2014 jest w promocyjnej cenie 34,99 zł :)
Do kupienia również TU :)

34 komentarze:

  1. Precive nigdy nie lubiłam tego niebieskiego, ale to może być ładne.
    Przeważnie zapachy letnie są fajne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezentuje się bardzo słonecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam ;) z Avon uwielbiam Today Tomorrow Always

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio Always zakupiłam. Moja miłość od bardzo dawna .... :))

      Usuń
  4. Nie miałam, ale moze byc ciekawy bo ja lubie takie zapachy <3

    OdpowiedzUsuń
  5. ja uwielbiam niebieską wersję :) a ten kusi, ale czytałam gdzieś o kiepskiej trwałości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebieska mi coś nie pasuje. A kiepskiej trwałości w soleil nie zauważyłam osobiście.

      Usuń
  6. Mam i... jeszcze nigdy nie dostałam tylu komplementów dotyczących perfum od mężczyzn, jak podczas noszenia tego zapachu :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, też tego doświadczyłam. To miłe :))

      Usuń
  7. Dawno nie miałam perfum z Avonu, kiedys uzywalam rożnych z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio co katalog to nowy zapach biorę :) Chyba się uzależniłam :))

      Usuń
  8. Nie znam, musiałam przegapić jak była strona perfumowana :(

    OdpowiedzUsuń
  9. znam tylko podstawową, klasyczną wersję i bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za niebieską nie przepadam, ale mam na wykończeniu zielony Perceive Dew .... również jest świetny!

      Usuń
    2. ja również chwalę sobie zielony Percieve ;)

      Usuń
  10. Perceive niebieskiego nie lubię.Te zielone fajnie pachną.
    A tych niestety jeszcze nie wąchałam :)
    Ostatnio zaszalałam z wodami z Yves Rocher :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy jeszcze nie miałam zapachu z Avonu ;) Osobiście uwielbiam ich maseczki do twarzy jednak do innych produktów nie mogę się przekonać :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląd buteleczki wręcz promienny.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi sie podobają buteleczki z serii tych perfum Perceive.

    OdpowiedzUsuń
  14. Tej wersji nie znam ale bardzo lubię klasyka :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tego zapachu, ale starą wersję kojarzę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem ciekawa zapachu :) Moja mama miała kiedyś podobną perfumkę z Avonu, w podobnym flakoniku tylko w przeźroczystym :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie lubię cytrusowych nut ; )

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. flakon genialny z checią bym powąchałą :D
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Moja siostra kocha avonowe zapachy. Niebieski Perceive mi nie podszedł, ale tan mam ochotę powąchać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Percive przypomin mi młode lata, oj fajne czasy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Niestety nie miałam okazji zapoznać się z nim :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja już myślę o jesieni...coraz zimniej się robi:( ale każda pora roku ma swój urok!
    Z Avonu zapachy lubię, bo są dosyć fajne i tanie:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam kiedyś Perceive, ale tą poprzednią wersję. Myślę, żeby do niego wrócić, ale chętnie sprawdzę także ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam i są naprawdę przyjemne ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.