Wysuszacz od Miss Sporty, Nail Expert ,Turbo Dry Top Coat





Jakiś czas temu zupełnie spontanicznie skusiłam się na wysuszacz z Miss Sporty. Kosztował niewiele ponad 8 zł, co przy jego 8ml pojemności wydaje się być dobrą ceną.
Jak widać jego barwa w buteleczce jest błękitna jak niebo wiosenną porą :) Nic nie byłoby w tym dziwnego, gdyby nie fakt, że na niektórych jasnych kolorach potrafi „oddać” trochę tej barwy a co z tym się wiąże zmienia troszkę bazowy kolor. W rzeczywistości jedna kropla odżywki – bo tak nazwał producent ten specyfik – jest półtransparentna. 


Jeśli chodzi o szybkość wysychania lakieru, na którym położy się ten turbo dry to należy odczekać więcej niż deklarowane przez producenta 60 sekund pamiętając by lakier kolorowy był już trochę podeschnięty. Ja dodatkowo znalazłam sposób na te „więcej niż 60 sekund” - paznokcie maluję bezpośrednio przed pójściem spać i rano budzę się z twardymi, idealnie gładkimi i błyszczącymi pazurkami bez żadnych „wzorków pościelowych” :) Zauważyłam, że top ten trochę przedłuża trwałość lakierów, ale bez większego wow! Konsystencja jest płynna, ale wygodnie aplikuje się pędzelkiem na paznokcie, nic się nie rozlewa na boki. Choć nie ściąga lakieru to czasami bąbelkuje … nie wiem w czym tkwi problem, że dzieje się to tylko czasami? Niestety zalicza się do śmierdziuszków… jednak mniejszych niż Seche Vite. 


Co do tego, że ten top jest odżywką trudno mi się odnieść, gdyż nie zauważyłam znaczącej poprawy w stanie moich paznokci podczas stosowania tego specyfiku.
Czy kupię go kiedyś ponownie? … raczej nie, gdyż jest jeszcze kilka wysuszaczy, na które mam ochotę m.in. Posche i Essence. Póki co moim niedoścignionym numerem jeden w tej dziedzinie jest Sally Hansen Insta Dri i właśnie jego mogę Wam polecić z czystym sumieniem. A co do tego delikwenta … musicie same podjąć decyzję czy chcecie go poznać, czy też nie :)


20 komentarzy:

  1. Ja jestem wielbicielką Sally Hansen jeśli chodzi o lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam ale bym sie nie skusiła

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam już drugą buteleczkę i jestem zadowolona. Przedłuża trwałość, przyspiesza wysychanie i o to chodzi ;) Przeszkadza mi w nim jedynie to,że szybko gęstnieje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam na nią ochotę bo trochę szkoda wywalać mi tyle pieniędzy na SV...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja rzadko używam wysuszaczy, więc mam jeden , który i tak przewala mi się po katach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie się podoba wysuszacz z essence, bo ma faja pipetkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam go i może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również uwielbiam Insta-Dri z Sally Hansen, ale kurcze zawsze mi gęstnieje w połowie zużycia :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Wcześniej mnie nie ciekawiły jakoś produkty do paznokci, niedawno się skusiłam na swój pierwszy lakier tej marki :P
    Z Essence miałam krople wysuszające, ale jakoś specjalnie nie przyśpieszają tego procesu, a zalewają paznokieć i skórki, ściekają po palcach.. Z kolei taki w pędzelku również średni. Ja polecam Essie Good to go :)

    OdpowiedzUsuń
  10. sama nie wiem, może dla ciemnych kolorów bym wypróbowała, bo jak mówisz jasne mogą mi się pozmieniać : c

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja używam Seche Vite, choć gdy skończę buteleczkę zamierzam wrócić do Sally Hansen Insta Dri, bo bardzo lubiłam ten wysuszacz, niestety nie daje on takiego połysku jak SV :( Kusi mnie jeszcze Essie Good to Go.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ostatnio zakupiłam z Maybelline :) Pozdrawiam!
    http://zakrecona-na-wlosy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Raczej rzadko używam wysuszacza, ale jeśli już na jakiś się skuszę to pewnie na SH :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja mam topa z essence, jestem zadowolona - przyśpieszaczy nie używam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam go i mi raczej odpowiada, jedyne co mi czasem przeszkadza, to fakt, że nie jest w 100% przeźroczysty - na jasnych lakierach tworzy błękitną poświatę. Ale jako utwardzać u mnie sprawdza się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. właśnie potrzebuję nowego, bo grg quick dry mnie wykonczy! wszystko rozmazuje jak bym sie nie starala ;/
    mysle o tym sh wlasnie

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczerze polecam przyspieszacz wysuszania z AVONu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. niestety ściąga lakier i zmienia nieznacznie jego kolor :O

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.