Paznokciowo, czyli lakier + dodatek





Na dziś notka „paznokciowa”. Na moich paznokciach dwie warstwy lakieru Lemax. Kolor określiłabym jako rozbielony fiolet opalizujący na złoto. Ładnie widać to w buteleczce na powyższym zdjęciu. Bardzo przyjemny lakier, który ładnie się prezentuje. 




Jednak było mi mało i postanowiłam przyozdobić paznokcie naklejkami, które jakiś czas temu otrzymałam z Born Pretty Store.


Powyżej pozostałość z całego opakowania, które możecie zobaczyć tutaj KILK!
Naklejki są łatwe w użyciu, wystarczy wyciąć odpowiedniej długości kształt i nakleić na paznokieć. Na koniec wystarczy pokryć je topem. I gotowe!



Naklejki dostępne tutaj KLIK!

 
Przy okazji tej prezentacji naklejkowej pokazuję też bransoletkę sówkę. Być może jest mało kobieca, jednak jest naprawdę fajna, lubię ją nosić. Kosztuje niewiele i tutaj KLIK! możecie zobaczyć jej inne wersje kolorystyczne.  








Przypominam o zniżce na zakupy w Born Pretty Store. Wystarczy wpisać kod zniżkowy KWG10 a otrzymacie rabat 10%  !


Moim skromnym zdaniem takie paznokcie są naprawdę efektowne! A Wy co sądzicie o nich ?

29 komentarzy:

  1. Świetnie się prezentują :) lakier i naklejki bardzo ładnie razem wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie to połączenie wygląda! Naklejki są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju wygląda to niesamowicie uroczo. Jestem na TAK
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  4. ten wzorek dodaje dużo uroku... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naklejki przy tym lakierze prezentują się wyjątkowo elegancko :]

    OdpowiedzUsuń
  6. sliczny kolorek i bardzo fajnie wyglądają te naklejki !

    OdpowiedzUsuń
  7. ta kooronka wyglada świetnie
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba takie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne!wszystko mi sie podoba,a takiego Lemaxa jeszcze nie widzialam

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny kolorek a ta koronka dodała smaczku :P

    OdpowiedzUsuń
  11. akurat mam fazę na takie opalizujące lakieraski <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjnie wyglądają z tymi naklejkami:) A sówka jest stylowa i ma w sobie coś fajnego:)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny ten wzorek ;)


    Obserwuję i zapraszam do mnie
    http://agnieszka-gajewska.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  14. efekt z "koronką" bardzo mi się podoba, ale sam lakier mnie nie zachwyca ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. Lakier bardzo ładny :) te naklejki ślicznie się na pazurkach prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale ładny kolor tego lakieru :) i bardzo fajne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Efekt końcowy jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale przepiękne, bardzo mi się podobają! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. genialny efekt ;)) kurcze w buteleczce lakier takie sredni ale jak patrze na panzokcie to cudo !

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.