Moje 3 grosze o Get Slim DayTime - Noble Health




Get Slim DayTime to suplement diety, który znajdziemy w ofercie firmy Noble Heath. Jego celem jest wspomaganie nas w odchudzaniu i utracie zbędnych kilogramów.




Get Slim Slim Line:
- Skoncentrowany program dla osób odchudzających się
- Czysty, pozyskiwany specjalnie na zlecenie Noble Health ekstrakt z zielonej kawy o wysokiej zawartości kwasu chlorogenowego i kofeiny mający potwierdzone właściwości odchudzające.
- Zestaw gwarantujący utratę wagi bez efektu jojo.
- Innowacyjne ściśle opracowane procedury wytwarzania.
- Trzykrotnie wyższa wchłanialność produktu.
- Wyłącznie naturalne składniki. 
- Wolny od GMO 


Jakiś czas temu postanowiłam sprawdzić na sobie czy ten specyfik może faktycznie zadziałać i pomoże pozbyć mi się choć kilku kilogramów. 
Opakowanie zawiera 30 saszetek, które producent zaleca spożywać o godz. 11 i godz. 15. Kuracja ta jest więc na 15 dni. Patrząc na to, że to niewiele ponad dwa tygodnie, można by przypuszczać, że nic diametralnego zdarzyć się nie może. A jednak … 


Pierwsze co warto zauważyć to forma podania suplementu – saszetki, czyli niezwykle wygodna w przygotowaniu porcja proszku, którą wystarczy zmieszać z płynem. 
Po drugie zapach! Nie wiem dlaczego, ale spodziewałam się raczej mało przyjemnego aromatu. A tutaj miło się zaskoczyłam, gdyż suplement pachnie jak znane napoje energetyzujące i naprawdę polubiłam go! Co do smaku to sprawa bardzo indywidualna, gdybym miała go jakoś określić to powiedziałabym, że jest jakby „cytynowo-grapefruitowy” w kierunku nijakim. Wiem, że brzmi to trochę dziwnie, ale też i smakuje tak. Jednak nie sprawił mi problemu by wypijać całą porcję, gdyż rozpuszczałam go w schłodzonej wodzie. 


W tym momencie warto wspomnieć o składnikach aktywnych: 
- Ekstrakt z zielonej kawy oraz ekstrakt z guarany, a dokładnie kofeina w nich zawarta, wpływa na poczucie przypływu energii, zwiększa czujność oraz sprzyja koncentracji. 
- Ekstrakt z zielonej herbaty z EGCG pomaga zwiększyć metabolizm oraz pobudza spalanie tłuszczu.
- Chrom przyczynia się do utrzymania właściwego poziomu glukozy we krwi oraz wspomaga prawidłowy metabolizm makroskładników odżywczych.
- Ekstrakt z guarany zwiększa tempo przemiany materii, wspomaga spalanie tkanki tłuszczowej oraz niweluje uczucie głodu. 
- Ekstrakt z guarany zwiększa tempo przemiany materii, wspomaga spalanie tkanki tłuszczowej oraz niweluje uczucie głodu. 
- Zawiera naturalny wyciąg z żeń szenia.
- Zawiera taurynę i L-tyrozynę. 
Połączenie składników zastosowanych w Get Slim DayTime wspomaga redukcję masy ciała, stanowiąc idealne uzupełnienie podczas procesu odchudzania.



Muszę zaznaczyć, że przez te 15 dni nie zmieniłam trybu życia na lepsze pod kątem wysiłku fizycznego = ćwiczeń, z pewnością nie ćwiczyłam więcej niż zwykle, nawet jestem skłonna stwierdzić, że miałam więcej luzu, a to przez wyjazd kilkudniowy, na którym „miałam labę” ;) Skupiłam się raczej na zdrowym odżywianiu. Szczerze mówiąc nie liczyłam, że po 15 dniach zobaczę jakiś rezultat, dlatego jestem mile zaskoczona, że moja waga pokazała o 3 kg mniej niż przed kuracją. Nie wiem na ile suplement mi pomógł w tym wyniku, ufam jednak, że duża w tym jego zasługa. Pijąc Get Slim DayTime czułam się dobrze, miałam mnóstwo energii do działania, nie miałam „niepohamowanego ciągu do słodyczy”. Z pewnością jeszcze kiedyś się skuszę na tę kurację, w momencie gdy będę czuła spadek formy i chęć zrzucenia kilku kilogramów bez dodatkowego wysiłku.

Dostępność i cena: TU


Jestem ciekawa co myślicie o takich suplementach wspomagających utratę zbędnych kilogramów, są absolutnie zbędne czy może warto po nie sięgać ?

http://noblehealth.com/pl/

Fakt otrzymania suplementu do testów nie miał wpływu na moją opinię.
  

15 komentarzy:

  1. Ja jakoś nie ufam takim suplementom na zrzucanie wagi. Przeważnie wystarczy zdrowa dieta i ćwiczenia, bo nawet biorąc je jest tam ponoć napisane, żeby ćwiczyć i zdrowo się odżywiać, więc to taki pic na wodę trochę. Oglądałam kiedyś też jakiś program w którym jakiś lekarz mówił własnie, że one wcale nie odchudzają, a to tylko chwyt marketingowy, żeby firmy sobie mogły zarobić. No, ale ja tam nie wiem, nie biorę takich rzeczy, ale patrząc na osoby, które takie suplementy brały, to była właśnie głównie zasługa ćwiczeń i odpowiedniej diety :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skończyłam właśnie pierwszy tydzień kuracji Get Slim i widocznego spadku wagi nie ma, ale centymetry lecą... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Samo stosowanie może nie, ale jak dodatek wydaj się ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  4. Unikam takich kuracji i wole standardowo ćwiczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś nie mam przekonania do takich specyfików, choć stosowałam już coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie jestem przekonana do takich specyfików.. już wolę się sama pomęczyć z jakąś dietą, albo trochę się ruszyć ; )
    Ale cieszę się, że Tobie udało się to bez żadnych skutków ubocznych :)

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspomagam się suplementami, jeśli nie biorę kilka dni zielonej kawy i chromu to widzę po sobie znaczący wzrost apetytu szczególnie na słodycze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wierzę w takie cuda. Jeśli przez ostatnie kilka miesięcy nie podejmowałaś żadnej aktywności i nie zmieniałaś tego co jesz to pewnie zeszła woda. Dostałam jedną saszetkę w jakimś newsletterze od Superpharm i spróbowałam... Tego nie da się pić :D I jeszcze ten skład. Tyrozyny nie powinny przyjmować osoby które mają problemy ze zdrowiem - zwłaszcza nadczynność tarczycy. Ale o tym już nie napisali na opakowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używam i nie zamierzam bo nei potrzebuje ale komuś może się przydać :D
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiadomo, że nie tylko na tym polega odchudzanie, ale na wszystkim innym, ale jakby dodać to do diety i wielu ćwiczeń mogłoby być naprawdę super :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tej firmy i nigdy wcześniej nie miałam styczności z tym produktem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakoś trudno mi uwierzyć w skuteczność tego typu suplementów. Choć oczywiście być może na niektórych osobach, przy sprzyjających okolicznościach, mogą dawać jakieś efekty.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie wierze w takie rzeczy, gdyby ktos wymyślił lek na odchudzanie to byłby najbogatszym człowiekiem na świecie. Oczywiście moze cos wspomagać, ewentualnie odwadniac (jak to robi 99% tego typu supli)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.