♥ ♥ ♥ Evree, Gold Argan, Pure Argan Oil 100% ♥ ♥ ♥




Pierwsze co mnie urzekło w tym olejku to jego fantastyczny zapach! Pachnie cudownie jak najlepsze perfumy wysokiej klasy, nie jest to słodki zapach ani też kwiatowy, jednak ma w sobie coś co mnie mocno do niego przyciąga! Uwielbiam go stosować! I szczerze mówiąc nawet gdyby olejek „nic nie robił” to dla zapachu wcierałabym go w skórę, która przez długi czas pięknie i zmysłowo pachnie. Jednak na szczęście olejek ten spisuje się w pielęgnacji mojej skóry na medal!


Skóra jest gładka i miękka, doskonale nawilżona, nie ma na niej oznak jakichkolwiek suchości czy też szorstkości. Uwielbiam go stosować po kąpieli jeszcze na wilgotne ciało. Wnika w głąb skóry bardzo szybko, nie pozostawia po sobie dyskomfortu. Stosując go na rozgrzane ciało czuję, że moja skóra korzysta z niego jeszcze bardziej, niż nakładam go „na sucho”. Olejek świetnie nadaje się do masażu, choć w moim odczuciu akurat przy tym aspekcie mógłby wchłaniać się dłużej. Ładnie uelastycznia skórę, ujędrnia ją, poprawia napięcie i relaksuje! Skóra jest miękka i miła w dotyku! 


Olejek ten jest niesamowicie wydajny! Biorąc pod uwagę jego cenę (ok. 28zł) jest to doskonały stosunek jakości i wydajności w bardzo przystępnej cenie! Na co warto zwrócić uwagę – olejek należy zużyć w ciągu 6 miesięcy od pierwszego otarcia buteleczki. Choć ten czas może wydawać się krótki to patrząc na wydajność olejku myślę, że  trzeba będzie się naprawdę „namęczyć” by go w tym czasie zużyć do ostatniej kropli. 


Co warto zauważyć w składzie nie znajdziemy olejów mineralnych, silikonów ani też parabenów. Jak mówi producent jest to 100% naturalny, czysty olej arganowy.


W kwestiach technicznych trzeba nadmienić, że opakowanie jest wygodne w użytkowaniu. Mała buteleczka o pojemności 100 ml jest zwieńczona nakrętką, w której to ukryto „dozownik”. By się do niego „dostać” należy jednostronnie korek nacisnąć, wtedy pojawia się otworek, przez który można wygodnie dozować bursztynowy olejek o cudownym zapachu. 


Design jest naprawdę przyjemny dla oka. Etykieta jest solidna, nawet gdy przez nieuwagę zalałam ją olejkiem została nienaruszona, nie widać na niej żadnych tłustych plam.
Muszę przyznać, że bardzo polubiłam się z tym olejkiem. Uwielbiam go za jego wielofunkcyjne zastosowanie i oczywiście za zniewalający zapach. ♥ ♥ ♥




Gdy go „wykończę” spróbuję drugiej wersji Multioils Bomb, gdyż niezmiernie mnie ciekawi. Z tego co zdążyłam zauważyć olejki stacjonarnie znajdują się w drogerii Daily. Czy są już w innych – tego nie wiem, gdyż nie rzuciły mi się w oczy :)


Znacie ten olejek ? Zaciekawił Was ?

https://pl-pl.facebook.com/Evree.eu

Fakt otrzymania kosmetyku Evree do testów nie miał wpływu na moją opinię.


23 komentarze:

  1. Mam inny olejek tej firmy i całkiem fajnie się spisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tym zapachem mnie zaciekawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz widzę tego cudaka ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ma fajny skład! :) Czeka w kolejce na zużycie, już nie mogę się doczekać aż go otworzę :P Zachęcił mnie fakt, że ujędrnia skórę - to by się przydało moim udom..

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię czytać recenzje, gdzie produkt jest tak bardzo pozytywnie opisywany:) aż chce się kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny skład :) Chętnie po niego sięgnę w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam kilka recenzji tego olejku i wszyscy go chwalą :) Uwielbiam olejki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja właśnie kończę olejek Organique i będe sie rozglądać za jakimś nowym :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dobrze wiedzieć, że się sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy wcześniej o nim nie słyszałam. Używam z Marionu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mnie zachęciłaś zapachem jaki pojawia się w tym olejku:) a że olejki bardzo lubię używać to tego chętnie poznam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam go również o jakiegoś czasu i podzielam Twój zachwyt! Jest świetny - bardzo dobrze nawilża i zapach ma cudowny ;) jak dla mnie to mieszanka oliwki i olejku NUXE :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam i już żałuję :) Musi być naprawdę świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszyscy tak chwała ze aż sama mam na niego ochotę !

    OdpowiedzUsuń
  15. myślałam, że będzie dużo droższy, super działanie i piękny zapach- to lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tego olejku, ale ciekawi mnie jak pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo chciałabym go wypróbować :) Szkoda, że nigdzie nie widziałam kosmetyków tej firmy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Również go dostałam. Bardzo mi się spodobał !

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie słyszałam o nim : ) ale wygląda ciekawie ; )

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam, ale bardzo chętnie go poznam ;D!
    Ps. Bardzo fajny blog, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię olejek arganwy, ale ostatnio bardziej pokochałam kokosowy

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.