Essence 162 dare it nude





Lakiery essence bardzo lubię, choć ich kolekcja w moim koszyczku nie jest jakoś szczególnie „zagęszczona” ;) Mam ich kilka, ale każdy jest idealny.


Pędzelki mają super, konsystencja też jest odpowiednia. Schną szybko, ładnie trzymają się na paznokciu, nie odpryskują. Ich trwałość mnie zadowala!
I do tego są tanie :) Czego chcieć więcej ? Chyba tylko więcej kolorów „w szafie” ;)


Ten beżowy nudziak to 162 dare it nude. Jest to coś a la kawa z mlekiem, dużą ilością mleka :) Lubię go bardzo, gdyż pięknie wygląda na paznokciach i pasuje do każdej stylizacji. 


Kiedy nie mam zbytnio czasu i pomysłu na kolorowe paznokcie wybieram ten lakier. I zawsze jestem z niego zadowolona. 

22 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba :) Nudziak idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładne paznokcie *.*
    Też jestem fanką lakierów essence!! Mają mega bogaty wybór kolorów i są tanie jak barszcz :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. mi essence odpryskuje bardzo szybko..:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kolor :) Mam z tej serii żółty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny kolorek :) Lubię nudziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nudziaki zawsze się sprawdzają, te kolory pasują do wszystkiego, ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny ten nudziak:) spokojny, stonowany.

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastyczny kolor, zakochałąm się!
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. kawka z mleczkiem,tez bym sie zakochala :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ja lubię bardziej nudziaki wpadające w róż, ale ten też nie jest zły : )

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobają mi się takie odcienie lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny masz kolorek i kształt pazurków!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.