Equilibra, Tricologica, Kuracja wzmacniająca przeciw wypadaniu włosów.




Jakoś rok temu zaczęłam wcierać w skórę głowy BivaxMed, który kupuję regularnie, gdyż spisuje się u mnie wyśmienicie. Jakiś czas temu w moje łapki wpadł produkt marki Equilibra, którego składniki mają na celu wzmacniać cebulki włosów, hamować ich wypadanie a także stymulować odrastanie włosów. Dziś właśnie słów kilka nt. tej wzmacniającej kuracji przeciw wypadaniu włosów.




W plastikowej buteleczce znajduje się 75 ml płynu, który przyjemnie – mentolwo ? – pachnie i po wtarciu w skórę przyjemnie ją chłodzi. Ten proces nie powoduje żadnego dyskomfortu, aczkolwiek na początku można wyczuć delikatne mrowienie. Aplikacja specyfiku nie jest trudna, aczkolwiek dozownik może na początku sprawiać problemy. Jest od „przekręcany” do połowy, nie można więc go zdjąć z buteleczki. 

 

Płyn „wycieka” przez mały otwór, nie trzeba buteleczki naciskać, wystarczy ją przechylić pod odpowiednim kątem. Należy pamiętać, że buteleczka zbytnio przechylona aplikatorem w dół objawia się mocnym „wyciekiem” drogocennego płynu. Dlaczego drogocennego ? Otóż, płyn te wspaniale działa na porost włosów, jak i również zmniejsza ilość włosów, które gubimy. W przeciągu kilku tygodni zauważyłam znaczną różnicę w wyglądzie mojej czupryny. Włosy stały się gładkie, lśniące i pełne blasku. Muszę zaznaczyć, że specyfik głównie stosowałam co drugi dzień. Biorąc pod uwagę ten fakt muszę stwierdzić, że wydajność tego płynu jest dobra. 


Co do efektów ... być może nie jest to tylko zasługa tego specyfiku, gdyż o włosy dbam również od środka łykając Priorin extra, jednak biorąc pod uwagę wcześniejsze doświadczenia z podobnym specyfikiem stymulującym odrastanie włosów wiem, że ten „tonik” marki Equilibra jest również dobroczynny dla moich włosów. Skład ma naprawdę fajny, nie wysuszył Dlatego też uważam, że tak fajny produkt powinien zwrócić Waszą uwagę. Jeśli dbacie o włosy, chcecie by szybciej rosły i nie wypadały wypróbujcie go! Myślę, że warto!


 
 Fakt otrzymania kosmetyku do testów nie miał wpływu na moją opinię.


Pojemność : 75 ml
Cena: 28 zł
Dostępność: apteki 


Stosujecie jakieś wcierki ? Jak się u Was spisują ? 

15 komentarzy:

  1. Ja akurat wcierek nie używam , jedynie maseczki ;)) . Dobrze,że produkt się sprawdza ;) .

    OdpowiedzUsuń
  2. jest to moja pierwsza wcierka do włosów i od razu trafiłam na prawdziwy skarb:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja stosuje ampułki seboradinu ktore dostałam na spotkaniu blogerek,ale raczej niewiele mi pomogą bez reszty kosmetyków z tej linni wiec sięgne po Twoj specyfik

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawy i za taką cenę można go wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  5. też myślę, ze warto wypróbować, aplikator jest super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Obecnie mam kilka produktów tego typu, a odżywka tej marki zupełnie się u mnie nie sprawdziła, ale może w przyszłości się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny, zapowiada sie ciekawie, ja jednak zawsze jakoś mam tak... hm... no po prostu nie ufm takim kosmetyką, w sumiezaczynam teraz łykać tabletki i zobaczymy co bedzie
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Obecnie wcieram wodę brzozową, ale nie widzę zbytnio efektów. :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Trochę obawiam się alkoholu tak wysoko w składzie ale może jednak wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny produkt, ale chyba nie dla mnie ze względu na alkohol na samym początku :-(

    http://distinctive-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że się sprawdza ;) Kiedyś może wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie znam,aczkolwiek nie wierze by ograniczal wypadanie solo

    OdpowiedzUsuń
  13. koniecznie muszę nabyć butelkę! Bo neistety włosy mi lecą już garściami, a priorin wcale nie pomaga: c

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.