Czas na herbatkę ...




Dziś notka o ciekawych i smacznych herbatach, które pod koniec lipca do mnie dotarły. Herbaty Rooibos "z opcją smakową" od Poznańskiej Palarni Kawy Astra to dla mnie nowość, z całą pewnością stwierdzam, że warto ich posmakować i ... chcieć ich więcej, dużo więcej ;)

Rooibos Zielony to naturalnie ususzone, niepoddane procesowi fermentacji listki czerwonokrzewu afrykańskiego. Rooibos zielony nie uległ procesom utleniania, dzięki czemu zawiera ogromne ilości witamin, utleniania, dzięki czemu zawiera ogromne ilości witamin, minerałów i innych mikroelementów. Bogaty w antyutleniacze, nie zawiera kofeiny dlatego jest idealnym napojem dla dzieci i kobiet w ciąży.
 
Mięta posiada znakomite właściwości dobroczynne, pozytywnie wpływa na organizm i jego zdrowie.
Połączenie delikatnego naturalnego smaku zielonego Rooibosa z intensywną i świeżą miętą sprawiło, że herbata zyskała nowy wymiar smaku.

Trawa cytrynowa obok charakterystycznego świeżego, cytrusowego smaku znana jest ze swoich właściwości łagodzących i uspakajających.
Bogactwo naturalnych substancji zawartych w listkach zielonego Rooibosa w połączeniu ze smakiem trawy cytrynowej to gwarancja niepowtarzalnych doznań smakowych.


Skład herbat jest bardzo krótki i prosty. Herbata z trawą cytrynową zawiera Rooibos zielony (59%), trawę cytrynową ( 39%) oraz  aromat, natomiast ta z miętą ma w składzie Rooibos zielony (76%), liść mięty (20%) i aromat. 


W każdym opakowaniu znajduje się 25 torebek, każda posiada sznureczek z zawieszką oraz jest zamknięta w hermetycznie zamkniętą foliową torebeczkę. Dzięki takiemu rozwiązaniu herbatę można wrzucić do torebki i zabrać ze sobą bez obaw, że przypadkiem rozsypie się ona nieoczekiwanie.


Obydwie wersje są bardzo smaczne. Delikatne, ale jednocześnie wyraźne aromaty sprawiają, że chętnie sięgamy po te herbaty, nawet w letnie upalne dni. Warto spróbować tych herbat Rooibos! Gwarantuję, że smak i aromat jest prześwietny. Nawet mój czteroletni brzdąc lubi pić te herbaty, które doskonale sprawdziły się podawane na zimno w te ostatnie upalne dni.



Nigdy wcześniej nie spotkałam się z tymi herbatami, w opcji smakowej występują jeszcze miód, malina i cytryna. Muszę koniecznie ich poszukać stacjonarnie i wypróbować!


Dostępność i cena: 
Herbata Rooibos Zielony z trawą cytrynową  KLIK!
Herbata Rooibos Zielony z miętą KLIK!


Herbaty otrzymałam w ramach akcji dla blogerów za co dziękuję Sponsorowi. Fakt ten nie ma wpływu na moją opinię. 
http://astra.sklep.pl/


Brałyście udział w tej akcji ?
Znacie te herbaty ?

14 komentarzy:

  1. Poznałam i ja te pyszne smaki i bardzo polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie brałam udziału w tej akcji, ale cieszę się, że Tobie się udało:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak na razie piłam tylko tą miętową. Z trawą cytrynową jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja od jutra zacznę testować te herbatki, gdyż jadę do domu rodzinnego, gdzie właśnie na mnie czekają :)
    Już się nie mogę doczekać ich smaku !

    OdpowiedzUsuń
  5. mm, coś czuję że by mi posmakowały :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miętowa bym wyprobowala : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Niedługo również u mnie pojawi się taki wpis :) Herbatki super najbardziej smakuje mi miętowa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne filiżanki, lubię tą herbatę i piję kawę. astrę

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie próbowałam herbaty tego typu :) Moimi ulubieńcami są herbaty czerwone i zielone :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja piję tylko czarną, zwykłą :D

    OdpowiedzUsuń
  11. tej firmy nie znam, ale właśnie piję rooibos z pomarańczą i cynamonem z Biedry :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.