Co nowego ? ... czyli nowości sierpnia.





Sierpień właściwie już się kończy. Z racji tego, że już weekend i żaden kurier ani listonosz mnie nie odwiedzi prezentuje nowości, które zasiliły moją szafeczkę z kosmetykami.


Jak wiele z Was również zostałam recenzentką najnowszej maskary Rimmela Wonder’full. W pakiecie były 2 sztuki, jedna powędrowała do przyjaciółki. O tym co o niej myślę przeczytacie w tym poście.
Moje zdanie nie zmieniło się diametralnie, jednak muszę nadmienić, że maskara już prawie „dobiła dna”, więc albo ja testowałam bardzo intensywnie, albo opakowanie było „z drugim dnem” ;) W tym czasie maskara nie zdążyła zeschnąć ani nie zmieniła zapachu, a efekt końcowy zaczął być bardziej woow! :) To chyba za sprawą większej staranności i zwiększonego czasu w aplikacji tego tuszu. Ja jestem w dalszym ciągu na TAK :)


Love Me Green przysłało mi do testów ujędrniający balsam do ciała Zielona herbata. Kosmetyk wybrałam sobie sama po kilku pochlebnych recenzjach. Póki co jestem zachwycona zapachem, konsystencją i efektem „po” :) O działaniu wypowiem się za jakiś czas w obszernej recenzji. Znacie ten kosmetyk ? Ja nie ukrywam, że rozbudził we mnie chęć na pozostałe kosmetyki LoveMe Green.


Zupełnie niespodziewanie otrzymałam wiadomość, że zostałam wybrana na recenzentkę kosmetyków Eveline Cosmetics. Potwierdziłam chęć poznania nowości i w paczce znalazłam: ultradelikatny nawilżający krem do depilacji 9w1 i kojący balsam-kompres po depilacji, LactaMED żel do higieny intymnej codzienne stosowanie, SOS Lash Booster serum do rzęs z olejkiem arganowym 5w1 oraz dwie pomadki: jedna z seri Aqua Platinum, a druga Colour Celebrities. Paczuszka przyszła ponad dwa tygodnie temu, depilację i kolorówkę zdążyłam już bardzo dobrze poznać, dlatego nie bądźcie zdziwione jeśli za kilka(naście) dni zobaczycie posty, które są w fazie tworzenia.


Kolejna paczuszka to ostatnie opakowanie włosowej kuracji Priorin extra. Muszę przyznać, że te kapsułki mają coś w sobie, gdyż włosy praktycznie wcale nie lecą z mojej głowy.


Ostatnia przesyłka zawierała kosmetyki Equilibra. Do testów otrzymałam aloesowe mydełko oraz Dermo-Olejek, którego zapach zdążył mnie zachwycić. Jestem ciekawa jak się spisze, bo olejki ogólnie bardzo lubię :)

Między tymi przesyłkami postanowiłam zrobić sobie sama prezent, spełnić kosmetyczne zachcianki z kolejnych katalogów Avon.


I tak w katalogu 13/2014 skusiłam się na „zieloną perfumkę” Always, której baaaardzo dawno nie miałam, a którą bardzo lubię. Do niej dorzuciłam maskę do włosów i masełko do ust. Za całość zapłaciłam „grosze” (ok. 55zł), gdyż moja konsultantka zawsze daje mi spory rabat :)


W katalogu 14/2014 za sprawą „pachnącej strony” skusiłam się na najnowszy zapach, czyli LUCK for Her. Gratisem do zapachu był dezodorant oraz balsam do ciała w tej samej linii zapachowej oczywiście. Skusiłam się też na oczyszczające plastry w żelu. Za te kosmetyki zapłaciłam ok. 58zł, już po rabacie :)

Od poniedziałku mam katalog 15/2014 i znowu wypatrzyłam fajne perfumy! To już chyba choroba … czy to trzeba leczyć ? :)

Co u Was pojawiło się ciekawego w sierpniu ? 

25 komentarzy:

  1. Jak ja już dawno nic nie zamawiałam z AVON, chyba zerknę co mają ciekawego :-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawia mnie skuteczność tych AVONowskich plastrów w żelu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo lubię kosmetyki equlibra.

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie w sierpniu też przybyło dużo z Avonu :) no i z kilku innych firm, przesadziłam znowu ;)
    ale o tym dopiero na początku września

    OdpowiedzUsuń
  5. Balsam z Love Me Grenn też mam i tez chwalę sobie ;) Świtne te nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie niestety znowu sporo ;) też lubię te zielone perfumy z avon ;) a ten balsam do ciała bardzo chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaciekawiły mnie produkty Eveline ;)) . Miłego testowania :) .

    OdpowiedzUsuń
  8. dostałam te same kosmetyki z Equilibry:) przyznam, że olejku jestem baaardzo ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne nowości :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Balsam może być całkiem niezły, pewnie za jakiś czas o nim przeczytam u Ciebie:)
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  11. Z Avonu co miesiąc od jakiegos czasu zamawialam kosmetyki, ale teraz stwierdziłam ze mam wszystko i nie mam takiej potrzeby :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię kosmetyki Love Me Green i Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne nowości, czekam na tą paczkę z Equilibra

    OdpowiedzUsuń
  14. Zakochana jestem w tej perfumie Always :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja najbardziej jestem ciekawa equilibra : )

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie przeczytam opinię o kosmetykach Equilibra :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne i kuszące te wszystkie Twoje nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Całkiem przyjemne nowości.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe nowości, niech Ci wszystko dobrze służy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja w sierpniu szalałam tylko z ciuszkami, ale u Ciebie wypatrzyłam kilka fajnych kosmetyków :) A perfum nigdy za wiele :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajne te nowości:)
    Jestem ciekawa jak u mnie i czy w ogóle zadziała Priorin (kończę pierwsze opakowanie dopiero) :)

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja nic z tego nie miałam o nie nie...trzeba to zmienić :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Dużo nowości :). I nic nie znam! :o

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.