Było, minęło ... czas powspominać sobotnie spotkanie




Dnia 16.08 udałam się do Gorzowa Wlkp. na spotkanie blogerek, które zorganizowały Agnieszka, Kamila i Marzena.
Spotkałyśmy się w restauracji Bella Toscana, która słynie z serwowania pysznej pizzy. Wnętrza lokalu są bardzo klimatyczne, czas w nim spędzony był prawdziwym relaksem.
Niewątpliwie jednak stało się tak za sprawą uczestniczek spotkania.  

Nie wiem jak Wam dziewczyny, ale mnie osobiście czas uciekał bardzo szybko… :( Musimy koniecznie spotkać się ponownie i znowu porozmawiać na „ludzkie” tematy ;)




W spotkaniu wzięły udział: Agnieszka, Kamila, Marzena, Monika, Angelika, Monika, Ola i ja. Z przyczyn losowych nie dojechały: Dorota i Paulina.
Zdjęcia wykonał: Andrzej.
Gościłyśmy też Panią Hannę z egorzowska.pl , która z zaciekawieniem wypytywała nas o nasze blogi, jak to się zaczęło itp. itd. :) Ogólnie mówiąc spotkanie bardzo pozytywne, atmosfera świetna i humory dopisywały!







 


Jadąc na spotkanie wiedziałyśmy by przynieść karmę dla psiaków z gorzowskiego schroniska, to właściwie już taka tradycja. Z tego co zdążyłam się dowiedzieć Pan ze schroniska był mile zaskoczony „szlachetną paczką” od nas.


Muszę też nadmienić, że „sprawczynie całego zamieszania” oszukały nas - uczestniczki mówiąc od samego początku, że spotkanie to jest bez sponsorów… a po prawie godzinnych rozmowach wręczyły nam kosmetyczne prezenty. Uwierzcie, byłyśmy mocno zaskoczone! Ale przyznaję, miło jest być w taki sposób zaskoczonym ;) Także w najbliższych notkach możecie spodziewać się „prezentacji prezentów” :)

 Dziękuję za mile spędzony czas. I ... do następnego!

22 komentarze:

  1. Miłe spotkanie:) z niespodzianką:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie ślicznotki! No i pomoc dla schroniska to najlepsza sprawa! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. To bardzo szlachetne,że pomagacie psiakom:)))) spotkanie udane, bo buzie radosne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oby następne było niedługo : ) Super się bawiłam : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Spotkanie na pewno miłe, a do tego z niespodzianką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super dziewczyny :) Karma dla psiaków na pewno się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że pomogłyście pieskom :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No i mi narobiłyście smaka na pizze :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję, że kolejne spotkanie będzie już niedługo! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. do następnego :D
    przeglądałam zdjęcia z poprzedniego spotkania i faktycznie młodsza się zrobiłaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, dzięki ... toż to komplement :))

      Usuń
  11. Bardzo lubię tą restaurację - mam miłe z nią skojarzenia :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie, że mogłyście spędzić razem czas ;)!

    OdpowiedzUsuń
  13. Miło było znowu Was zobaczyć :D:D nie wiem dlaczego ale nie miałam Cię w obserwowanych :D już to zmieniam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne spotkanie i szczytny cel.
    Wyglądasz ślicznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak Wy wszystkie pięknie wyglądacie! :) Żal mnie ściska że nie mogłam dojechać. :( Myślę jednak że nic straconego. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Widać, że spotkanie udane :) Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.