Szczęście mi dopisało :)




Na blogach ostatnio pełno informacji nt. nowego suplementu, który ma przyczynić się by włosy były zdrowe i piękne. Mam na myśli Priorin Extra


W blogosferze krążą „kody”, jeden „taki kod” jest potrzebny by wypełnić ankietę, dzięki której można dostać się do testowania tego suplementu.


1 lipca kilka minut przed 18 trafiłam na blog, przeszłam do wypełniania ankiety, po czym o godz. 18 wysłałam ją. Już po kilku minutach w skrzynce znalazłam wiadomość z gratulacjami, że zakwalifikowałam się do akcji ! Odpowiedziałam na tę wiadomość i już 3 lipca miałam suplement u siebie.


Pierwsze opakowanie z 60cioma tabletkami zostało więc „napoczęte” 3 lipca, który stał się początkiem kuracji. Jestem ciekawa efektów końcowych po 3 miesiącach ;)

Jeśli macie ochotę na ten suplement wypróbujcie go! Tutaj możecie wypełnić ankietę KLIK!


Zachęcam do próbowania swoich sił. Trzymam kciuki za Was by się Wam udało :) Pamiętajcie tylko, że ważna jest godzina 18 i kod z bloga polecającego akcję :) Jak znaleźć taki kod ? Można wpisać w wujka google hasło „kuracja Priorin” i pojawia się cała lista gdzie o niej jest mowa. A tam już cała masa znanych lub mniej znanych blogów, które przystąpiły do akcji. Mnie się udało wykorzystując kod z tego bloga :) 

Dajcie znać czy udało się Wam tak jak mnie :)
Pozdrawiam

24 komentarze:

  1. Gratulacje. Mi się jakoś nie poszczęściło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :) mnie także się nie udało, bo nigdy nie mogłam trafić na godzine 18 :P

    OdpowiedzUsuń
  3. super, gratuluję, mnie sie nie udało jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :) Moje włosy nie potrzebują na razie "wspomagacza", nie będę zabierała nikomu szansy na testowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsze słyszę o czymś takim

    OdpowiedzUsuń
  6. Najpierw poczekam na Twoją opinię czy faktycznie warto ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. O proszę, nie spotkałam się z tym specyfikiem wcześniej. Gratuluję wygranej i koniecznie daj znać czy przynosi jakieś efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też próbowałam,ale nic z tego..gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje :) Ciekawa jestem jak się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tez dostalam maila z gratulacjami, wyslalam adres, ale nic nie przyszlo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodam, ze wygralam juz pierwszego dnia czyli 30 czerwca, wiec 10 dni to chyba wystarczajaco...

      Usuń
  11. O, gratuluję :)
    Ciekawa jestem jak się specyfik spisze :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje :) mi raczej tego typu specyfik nie jest potrzebny :) Ale jestem ciekawa, jak się spisze u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. gratulacje! :)

    mnie nie chcieli przyjąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. No mnie nie przekonuja tego typu suplementy...

    OdpowiedzUsuń
  15. Podziel się koniecznie opinią na jego temat, po zakończeniu kuracji, jestem ciekawa czy warto wypróbować, czy nie :)
    Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja czekam może coś jeszcze przyjdzie :)
    Zapraszam na mojego bloga :)
    http://testacja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję, ale nigdy wcześniej o nim nie słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.