Paznokcie w kropki




Ostatnio na moich paznokciach zagościły kropki w trzech kolorach i różnorakich rozmiarach. Wykonałam je sondami, które otrzymałam od Born Pretty Store.



Sondy są solidne, świetnie leżą w dłoni, a różnorodność średnicy kropek jest naprawdę spora. Wygodnie się nimi pracuje, dlatego jestem przekonana, że jeszcze nie jedno zdobienie za ich pomocą powstanie.
Sondy możecie kupić tutaj KLIK!


Pamiętajcie, że wpisując KWG10 otrzymacie rabat 10% na zakupy w Born Pretty Store

A teraz chwila zbliżenia na paznokcie w kropki przyodziane :) 





Mnie efekt końcowy się podoba, a co Wy sądzicie ? 

23 komentarze:

  1. Śliczne są , tez muszę sobie sprawić takie sondy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super te sondy - również muszę sobie takie sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne mani :)
    Ja mam jedną sondę z essence, ale chcę kupić taki zestaw na ebay :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kolorki i pazurki . Obcięte tak jak lubię ; )) ,

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne, równe kropeczki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Tyle tych kropek na paznokciach, tak to wdzięcznie wygląda, a ja się cały czas nie mogę przekonać do kropek na moich własnych pazurkach...

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham kropki, uwielbiam kropki, ubóstwiam! Dla mnie zdobienie po prostu MEGA!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. mi się szalenie podoba taki efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie ozdobione, podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie wygląda!! Fajny ten sprzęt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja na razie mam jedna sonde, ale zapominam jej używać : p

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale pięknie wyglądają na białym lakierze.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny efekt końcowy! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne są te w kropki :D Mam nadzieję, że mi też coś podobnego wyjdzie... pewnie nie za pierwszym razem, ale będę próbowała. Teraz moje pazurki doprowadzam do normalności (tipsy, przynajmniej w moim przypadku zmasakrowały mi paznokcie). Pomaga mi skrzypolen zawierający skrzyp polny, len, biotynę. Już niebawem też takie wariacje będę robiła :D

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.