Kremowy mus od Dove




Ten żel to mój ulubieniec od kilku ładnych miesięcy. A stało się to za sprawą idealnej „musowej” konsystencji, doskonałych właściwości myjących i pielęgnujących skórę oraz cudownego zapachu. Żel w formie delikatnego musu doskonale myje skórę pozostawiając ją jednocześnie idealnie nawilżoną, miękką i gładką oraz cudownie pachnącą. 



Nie wiem dlaczego, ale zapach tego żelu kojarzy mi się z perłami. Być może wpływ na to ma perłowy kolor ‘pianki’, którą z łatwością można dozować z wygodnego opakowania. Muszę przyznać, że ten żel pod prysznic jest moim ulubieńcem, nie tylko spośród kosmetyków Dove, ale również patrząc na swoją całą półkę, na której to stoją żele pod prysznic.


Jeśli szukacie minimalistycznego kosmetyku myjącego na lato o maksymalnym działaniu koniecznie sięgnijcie po ten żel. Kosztuje naprawdę „grosze” w stosunku do działania. Za duże opakowanie 400ml zapłaciłam niewiele ponad 9zł, choć regularna cena jest wyższa. Natomiast małe opakowanie (250ml) kosztuje ok. 4 zł (osobiście po takiej cenie kupiłam niejednokrotnie ten żel w Biedronce). Wydajność jest dobra, aczkolwiek mam świadomość, że dozuję go w nadmiernej ilości. Ja po prostu go uwielbiam i nie umiem sobie go odmówić :)


Lubicie takie kosmetyki, które nie tylko myją ale i dają niesamowite nawilżenie skóry, że użycie balsamu/masła jest już zbędne ?

23 komentarze:

  1. Nie jestem fanką smarowania się mazidełkami po kąpieli, dlatego bardzo lubię tego typu kosmetyki do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie przepadam za dove za to moja mama uwielbia te żele

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja i tak lubię posmarować się jeszcze balsamem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że ktoś tu ma niezły zapasik ;)
    Ale ja, jak nikt, to rozumiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapasik był dawno temu. Już zapomniałam o jego istnieniu :(

      Usuń
  5. Lubie takie kosmetyki ale jeśli potrzebuje lepszego nawilżenia to i tak uzywam masła do ciała

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja po żelu z Dove nie muszę już nawet nakładać balsamu bo skóra jest super nawilżona, no i kocham ich zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak - znam ten kosmetyk i też sobie go bardzo chwalę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. akurat te musy mnie do siebie nie przekonały ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Będę go szukać w czasie kolejnej wizyty w Biedronce, może mnie też zachwyci :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z chęcią go kupię przy okazji.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię kremowe żele Dove, tego nie znam, ale chętnie poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawie wyglądają te musy, ale za kosmetykami Dove nie przepadam, bo ich zapachy, jeśli chodzi o żele pod prysznic, są przeważnie takie mydłowe co mi nie odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam kosmetyki DOVE do pielęgnacji ciałą ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham te zele z dove. Są najlepsze !

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie używałam ale bardzo chętnie wypróbuję bo lubię ich kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam ten żel, ale w wersji granatowej. Szalenie go lubię i jest genialny.. działanie ma wspaniałe i konsystencję również. Mam już drugie opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię żele Dove, więc i musy muszę przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam tego produktu, lecz skusiłaś mnie opinią , widzę też,że poczyniłaś zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tego akurat nie używałam, ale lubię bardzo dove ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. nie miałam, ale konsystencje ma fajną i skusze się na niego kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.