Dlaczego ? :) Podkład REPONSE TENT QUICK LIFT Medium Beige, MATIS





Matis powiększył ofertę wysokiej jakości produktów do make-up z linii Réponse Teint o nowy podkład liftingujący QuickLift.
QuickLift to połączenie podkładu i serum pielęgnacyjnego o działaniu wygładzającym, ujędrniającym i wypełniającym.
Formuła zawiera aktywne składniki, wspomagające walkę z upływającym czasem.
Kwas hialuronowy – absorbuje wodę po wniknięciu do skóry właściwej nawilżając ją. Pomaga wypełnić zmarszczki od wewnątrz, a także napiąć i uelastycznić naskórek.
Quick’ Lastine – wyciąg z kopru podnosi jakość włókien kolagenowych, wpływa na proces ich syntezy, poprawia struktury skóry, czym powoduje efekt większej elastyczności oraz napięcia.
Masa perłowa – poprawia koloryt skóry, ujednolica i rozświetla skórę
Przeznaczony dla kobiet, które chcą zmaksymalizować efekty kosmetyczne w codziennej rutynie pielęgnacyjnej.
Szczególnie przeznaczony dla pań z widocznymi zmarszczkami mimicznymi, posiadających zmęczoną, poszarzałą cerę oraz napięte mięśnie twarzy.


Mogę śmiało przyznać, że ten podkład to najdroższy jaki miałam okazję poznać. Jego najniższa cena oscyluje w okolicach 130 zł, jednak widziałam też go w cenie 179 zł (tyle sugeruje producent). Przyznaję, do tanich to on nie należy. Jednak wraz z wysoką ceną w parze idzie ogromne zadowolenie z jego użytkowania, a w zasadzie efektów jakie oferuje.

Pierwsze co zwróciło moją uwagę to ładne opakowanie a zaraz  za nim niesamowity zapach tego podkładu. Nigdy wcześniej nie miałam tak aromatycznie słodkiego, landrynkowo pachnącego podkładu! Aplikacja jest niezwykle przyjemna i mogłaby trwać wieczność. Ten zapach skutecznie wprowadza mnie w doskonały humor. Uważam, że tak powinny pachnieć wszystkie podkłady ! :) 


Konsystencja jest półpłynna a co za tym idzie lekka. Z całą pewnością nie jest to gęsty, ciężki podkład, który ciężko nałożyć. Wręcz przeciwnie, choć czasem potrafi nawet spłynąć z dłoni to podczas aplikacji zachowuje się fantastycznie. Szybko się wtapia w skórę, pozostawia ją przyjemnie gładką i aksamitnie miękką, i co ważne błyskawicznie można „wyczuć” niesamowite nawilżenie. 


Zauważyłam, że ma tendencję do "przyciemniania się" :) Jednak robi to bardzo dyskretnie i tylko do pewnego momentu. Przy tym nie tworzy plam ani smug, bardzo fajnie kryje bez efektu maski. Oceniając krycie powiedziałabym, że jest ono średnie w kierunku mocnego, gdyż można je stopniować. Podkład nie ściera się w ciągu dnia, przypudrowany wytrzymuje 12 godzin w idealnym stanie! Jednak nawet bez pudru daje ładne wykończenie. Dodatkowo urzekł mnie tym, ile daje mojej twarzy „promienności”. 

Podkład "solo". :)

Odcień, który posiadam to medium beige. Moim skromnym zdaniem jest on idealny dla tych wszystkich z nas, którzy złapali już promieni słonecznych bądź z natury są „ciemniejszej” karnacji. 

 

Podkład ten znajduje się w fajnym opakowaniu z pompką. Opakowanie ma 30ml, jest to buteleczka wzorowana na szklaną, jednak jest cała z plastiku. Można ją rozłożyć na części pierwsze i wyciągnąć „wkład” z podkładem, który przypomina mi próbkę z laboratorium :) Co do pompki - podaje odpowiednią ilość podkładu, nie muszę nic „dobierać”. Co ważne działa sprawnie i bardzo precyzyjnie, nawet w razie potrzeby można dozować pożądaną porcję produktu, nawet tę najmniejszą.
Szkoda, że podkład ma tak wysoką cenę, bo nie każda może sobie na niego pozwolić, a jest naprawdę ciekawy i warto go wypróbować.
Podsumowując : podkład ten to produkt 2 w 1:  make – up oraz pielęgnacja, która wzmacnia efekt pielęgnacyjny kosmetyków użytych przed podkładem, gwarantuje skórze nawilżenie, „świetlistość” oraz młodszy wygląd. Naprawdę lubię go nosić, bo widzę, że nie tylko ja zauważam różnicę w ogólnym wyglądzie. Różnicę na plus oczywiście :) I tutaj pojawia się tytułowe "dlaczego?" , dlaczego cena jest taka wysoka ? Mimo wszystko gdy znajdę go w dobrej promocji kupię, bo naprawdę warto!

SKŁAD INCI
Co o nim sądzicie ? Chciałybyście wypróbować taki podkład z wyższej półki ?

19 komentarzy:

  1. wygląda na świetny podkład,ale za ta cenę to ja podziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny, tylko ta cena...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje się ciekawy, ale niestety drogi....

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ma fajne opakowanie :) ale faktycznie cena wysoka ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo kuszący opis i ładny efekt na buzi, powstrzymuje jedynie cena ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. calkiem ladnie sie u ciebie prezentuje,jednak ja mowie pass ze wzgledu na cene i przyciemnianie

    OdpowiedzUsuń
  7. obiecałam sobie, że nie kupię fluidu droższego niż 50 zł (pomijając mój ulubiony z max factora) więc będę się tego trzymała się się nie skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ma bardzo fajne opakowanie, ale faktycznie przez cenę na pewno bym się na niego nie skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomimo centy , która jest wysoka wypróbowałabym go ;)) . Fajnie zmienia kolorki i świetnie prezentuje się na Twojej twarzy . Produkt godny polecenia , widać zadowolenie ; ))

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawet mnie zachęciłaś, ale trochę zniechęca to, że ciemnieje :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe czy maja kolor dla mnie (prawie biały : p) chociaż ta cena, ale z drugiej strony ten zapach <3

    OdpowiedzUsuń
  12. To chyba wstyd ale nigdy nie słyszałam o tej firmie. Podkład ma ciekawe opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Będę musiał sprawdzić odcienie i go poszukam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie wygląda po nałożeniu na twarz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę przyznać, ze nigdy wcześniej nie słyszałam o tym podkładzie, a Twój opis bardzo zachęca do kupna. Cena już niestety mniej. Ale jeśli faktycznie działa takie cuda, to może jednak warto ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. mam go i jest idealny, lekki a do tego posiada spore krycie w sobie, jest nawilżający i długotrwały ;) a warto wspomnieć, iż mam cerę mieszaną

    OdpowiedzUsuń
  17. Od dłuższego czasu używam kosmetyków firmy Matis i szczerze polecam te produkty, począwszy od kremów, przez pilingi kończąc na pokładach, które są rewelacyjne, ceny są faktycznie spore, ale twarz ma się jedną i warto o nią dbać! Polecam ten podkład bo świetnie wtapia się w skórę i długo się utrzymuje

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.