Radość drobnych przyjemności, czyli Scent Essence Sparkly Citrus :)



Te oto maleństwo jest ze mną od kilku tygodni, ostatnio szczególnie często umila mi dni, w których pogoda jest niezdecydowana, raz słońce, raz deszcz :)
Tę wodę toaletową Avon Scent Essence Sparkly Citrus kupiłam pod wpływem zapachu, który poznałam pocierając nadgarstkiem stronę zapachową w katalogu. Zapach okazał się na tyle rześki i orzeźwiający, że skutecznie mnie zauroczył i sprawił, że momentalnie zapragnęłam go mieć.


Flakon jest prosty, wydawałoby się, że nie ma żadnych „udziwnień”. Początkowo myślałam, że ‘srebrny’ element przy atomizerze należy jakoś inaczej „docisnąć” by spryskać skórę. Jednak gdy byłam już w posiadaniu tej wody okazało się, że jest to tylko plastikowe zabezpieczenie, który ma pełnić rolę ozdoby. Niestety okazało się również, że jest konieczność wyciągnięcia tego czegoś w momencie chęci spryskania się tą energetyczną limonką. Flakon ten nie posiada normalnego korka – zatyczki.
Może dla którejś z Was te informacje są ważne, więc o nich piszę.


Jeśli chodzi o zapach to już wspomniałam, że zauroczył mnie. Mocno wyczuwalne nuty cytrusowe sprawiają, że w pierwszym momencie można skojarzyć ten zapach z idealnym odświeżaczem – umilaczem do pomieszczeń. Jednak limonka to nie wszystko, gdyż tutaj znajduje się również sycylijska bergamotka i cedr.
Ogólnie zapach sprawia, że ma się ochotę na chwilę zapomnienia, najlepiej na ciepłym, nadmorskim piasku gdzie gdzieś nieopodal można poczuć smak i zapach lemoniady limonkowej :)

Być może nic szczególnego nie ma w tym moim przekazie, co skusiłoby Was by poznać tę woń. Jednak jeśli lubicie świeże i jednocześnie aromatyczne zapachy, myślę, że z tego będziecie zadowolone. Na okres letni ta woda wydaje się być doskonała. Trwałość jest świetna, na mojej skórze trzyma się idealnie przez większość dnia. I choć ja sama już jej nie czuję to inni wręcz przeciwnie, są zachwyceni :)


Kategoria: cytrusowo-kwiatowa
Nuty zapachowe: sycylijska bergamotka, kwiat limonki, cedr
Pojemność: 30 ml
Cena:  ok. 25 zł
Dostępność: konsultantki Avon

Skusicie się na to orzeźwiające maleństwo ? 
Na zakończenie jeszcze tylko dopowiem, że to cytrusowe cudo ma swoje "siostrzyczki": słodkie owoce oraz romantyczne kwiaty, które dostępne są od katalogu nr 11/2014 w cenie 1 za 22,99 zł, 2 za 39,98 zł :)


17 komentarzy:

  1. No proszę, zamówię sobie :) Na lato będzie jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dawno nie kupowałam perfum, jednak nie lubie brać w ciemno jak nie znma zapachu

    OdpowiedzUsuń
  3. dawno nie przeglądałam katalogu avon, lubię świeże i radosne zapachy na lato, jesienią i zimą zdecydowanie cięższe

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa jestem tego zapachu naprawde

    OdpowiedzUsuń
  5. chętnie bym go powąchała :D
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. myślę, że ten zapach mógłby mi się spodobać, bo to coś w moim typie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię zapachy z Avonu,więc ten ròwnież mógłby przypaść mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. czuję że mogłabym się na niego skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na lato taka mała przyjemność wręcz idealna:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię takie świeże, letnie zapachy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja chyba bym musiała powąchać przed zakupem, bo nie lubię zapachów kupować w ciemno :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Cutrusowo - kwiatowe nuty zapachowe..czyli bardzo moje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czuje się skuszona, lubię takie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaintrygował mnie ten zapach i bardzo kusi gdyż lubię takie orzeźwiające nuty zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wąchałam tę wodę i bardzo mi się spodobał zapach :) Chyba też sobie ją zamówię :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.