Mój naturalny ulubieniec ostatnich tygodni : Fitomed - Olej z avocado ♥



Poznajcie olej z avocado, który znajduje się wśród kosmetyków Fitomed.

Z owoców avocado uzyskuje się luksusowy olej kosmetyczny o wysokiej zawartości składników czynnych biologicznie. Olej zawiera kwas oleinowy, NNKT, beta karoten, witaminy D i E, lecytyny i fitosterole. Dobrze przenika przez barierę naskórkową. Używa się go w pielęgnacji cery suchej, łuszczącej i szorstkiej.

 
Olej jest bezzapachowy, niezwykle wydajny i co najważniejsze skuteczny! Odrobina naniesiona na skórki wokół paznokci a te odzyskują świetność w mgnieniu oka. Są perfekcyjnie nawilżone, miękkie i gładkie. Olej świetnie spisuje się też w nawilżaniu włosów, moje rozjaśnione kosmyki lubią ten olej. Dzięki niemu są miękkie i sprężyste, pełne blasku i wigoru. Ładnie się układają i zwracają na siebie uwagę.


Olej znajduje się w standardowej dla opakowań Fitomed przezroczystej buteleczce z nakrętką. Łatwo można wydobyć każdą ilość oleju. Przy nadmiernym przechyleniu olej lubi ściekać po nakrętce. Gdy takie coś ma miejsce wcieram "te pozostałości" w skórę rąk.  Pojemność buteleczki to 150ml. Cena w stosunku do działania i wydajności jest śmiesznie niska. Olej możecie zakupić tutaj –klik! Lubię po niego sięgać, z całą pewnością zagości u mnie na dobre. 


Zajrzyj tutaj - klik!

Fakt otrzymania kosmetyków do testów nie miał wpływu na moją opinię.
 
 

Znacie ten olej ? Stosujecie w ogóle je w swojej pielęgnacji ? Jaki jest Waszym ulubionym ?

14 komentarzy:

  1. jeszcze naturalnego nie kupiłam,ale zamierzam

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam nigdy takiego kosmetyku ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. moje włosy bardzo lubią ten olej, dodaję go też do maseczek na twarz

    OdpowiedzUsuń
  4. nienawidze avokado jesli chodzi o jedzenie ale kurcze tego oleju jestem ciekawa ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam i bardzo go lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten olej ale na moich włosach niestety się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam ale kusi coraz bardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za olejami niestety. Nie wiedziałam, że Fitomed produkuje też oleje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam oleje - na włosy i dłonie właśnie, a ten jest w kolejce do wypróbowania. Do tej pory miałam go tylko jako składnik oliwek czy mieszanek olejowych i jestem bardzo ciekawa, jak sprawdzi się u mnie solo. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię kosmetyki tej firmy zwłaszcza glinki, płyny do twarzy i koncentrat nawilżający. Tego oleju jeszcze nie miałam, ale na pewno za jakiś czas się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam z tej firmy olej ze słodkich migdałów i też jestem bardzo zadowolona :) Ten z awokado też pewnie kiedyś wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na razie zachwycam się olejem ze słodkich migdałów, ale tego też mam w planach :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja miałam z migdałów i też był fajny ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie używałam jeszcze oleju z awokado...

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.