Drobiazgi a cieszą :)





Czekałam na nią troszkę ponad miesiąc, by wczoraj móc zobaczyć to co zamówiłam :) Mała paczuszka z daleka to przesyłka od Born Pretty Store. Któż nie słyszał o tym sklepie łapka w górę :) Asortyment sklepu jest bardzo szeroki i aby przejrzeć wszystkie strony od deski do deski z pewnością trzeba poświecić kilkanaście, a może i nawet kilkadziesiąt godzin :)


Zdecydowałam się na sondy do paznokci, dzięki którym robienie różnej wielkości kropek będzie łatwiejsze i szybsze, przynajmniej taką mam nadzieję ;) KLIK!


Wybrałam też „koronkowe” naklejki do paznokci, które od razu wpadły mi w oko. Jestem ciekawa jak się spiszą w akcji. KLIK!


Oczu nie mogłam też oderwać od tej uroczej sówki i musiałam ją mieć :) Choć może wygląda troszkę „dziecinnie” to cieszę się, że ją mam. KLIK!


Całość mnie ogromnie ucieszyła. Wkrótce spodziewajcie się postów z dokładną prezentacją tych cudowności :)


Na koniec mam jeszcze rabat 10% na zakupy w Born Pretty Store. Wystarczy wpisać kod KWG10. Przesyłka jest oczywiście darmowa. :)

Pozdrawiam ciepło
Darin

25 komentarzy:

  1. Świetne te twoje nowe drobiazgi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naklejki cudne, na białym lakierze będą wyglądać mega elegancko

    OdpowiedzUsuń
  3. Już nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sondy prezentują się cukierkowo:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ile sond ! :) Bransoletka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja mam od nich biżuterie, głównie dla córeczki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zakupy, sondy maja bardzo efektowne wykończenie, sówka również jest urocza, miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawet nie wiedziałam, że istnieją takie narzędzia... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale fajnie wyglądają te sondy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam problem z tego typu sklepami...bo trzeba straaaaasznie długo czekać na przesyłkę a ja lubię mieć wszystko na JUŻ.
    Chociaż trzeba przyznać, że asortyment BPS powala ilością.

    OdpowiedzUsuń
  11. podobają mi sie te sony, musze je zamówić :D

    OdpowiedzUsuń
  12. jestem bardzo ciekawa tej koronki, to na paznokcie tak? bomba!
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. też mam te sondy ale nie wszystkie :) małe a cieszy to prawda :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę wyciągnąć sondę z zakamarków szuflady i wreszcie coś nią stworzyć, ostatnio bardzo się rozleniwiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. No ja swoja sondę tez musze odkurzyć z kuferka, bo już jej naprawde daaaawno nie używałam. A pamiętam jeszcze jak zamawiałam z AVON.

    OdpowiedzUsuń
  16. Drobiazgi to cieszą najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. To teraz działaj coś fajnego na pazurkach :) Moje sondy sobie leżą na półeczce i czekają, aż mi się pazurki "naprawią".

    OdpowiedzUsuń
  18. Sondę to ja też muszę nową sobie sprawić, bo mi pękła .

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem ciekawa,jak będą prezentować się na pazurkach te koronkowe naklejki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. właśnie takie sondy by mi się przydały:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.