"Brzoskwiniowa morelka" by IsaDora - 787 Peachy Colada






„Brzoskwiniowa morelka”! Tym oto okrzykiem moja znajoma mnie przywitała w którąś niedzielę. Ten lakier tak jej się spodobał, że kupiła sobie taki sam. Mowa oczywiście o lakierze Wonder Nail Extra Long Lasting Quick Dry znajdującym się w zasobach firmy IsaDora. 


Muszę przyznać, że lakier bardzo mi się podoba. Kolor idealny na upalne i słoneczne dni. Odcień 787 Peachy Colada należy do rodziny kremowych, które perfekcyjnie kryją po dwóch cienkich warstwach, szybko wysychają i trwają na paznokciach przez długi czas bez żadnych uszczerbków. Pędzelek jest szeroki i zarazem krótki, jednak wygodnie nim maluje się paznokcie. Sama buteleczka jest urokliwa, grube szkło i biały trzonek pędzelka świetnie się prezentują. Podsumowując krótko: JESTEM NA TAK :)

Tak oto prezentuje się sam lakier.


Jak Wam się podoba taki brzoskwiniowy shake ? :)

24 komentarze:

  1. Oj, nie dziwię się Twojej znajomej, kolor jest przepiękny :) sama chętnie b sobie taki sprawiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie kolor baaardzo przyjemny ;) mam cos podobnego z hean

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny, bardzo mi się podoba kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podzielam zdanie- kolor jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolorek - uwielbiam te tonacje!

    OdpowiedzUsuń
  6. oj piękny :) szukam właśnie takiego kolorku

    OdpowiedzUsuń
  7. prześliczny lakieri wygląda genialnie na pazurkach:)
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor jest naprawdę śliczny, ale miałam cztery inne z tej firmy i ich jakość pozostawia wiele do życzenia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały kolor! Zakochałam się w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam jeden lakier IsaDora i jestem bardzo zadowolona z jego jakości. Twój odcień jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny kolor,chetnie widzialabym go na moich pazurach

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny <3 nie pogardzilabym takim !

    OdpowiedzUsuń
  13. ale cudowny kolorek!
    zapraszam na pyszne ciasto! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudny kolorek! Też jestem na TAK :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię takie kolory ! ; )) .

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny kolor, uwielbiam takie pastelowe odcienie, podobnie jak i pędzelki w tym kształcie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zachwycający kolor! Bardzo lubię takie odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.