Queen Size Maskara Super Length & Curl Up, czyli o tusz do rzęs z Joko


Joko, Queen Size, Maskara Super Length & Curl Up - Tusz do rzęs wydłużająco - podkręcając. Ten tusz znalazłam w jednym z pudełek ShinyBox. Gdy tylko zobaczyłam jak wygląda szczoteczka miałam dużą wątpliwość, by ten tusz zachwycił mnie. Nie ukrywam, że uwielbiam szczoteczki silikonowe, a ta jest „normalna” choć kształt ma dość fajny.

 


Tusz nabiera się dość dobrze, choć konsystencja jest gęsta. Na rzęsach tusz początkowo nie chce się "trzymać", gdy już "zacznie to robić" to w dalszym kroku „oblepia” włoski. Średnio podoba mi się efekt jaki daje. By wyczarować taki jak na poniższym porównaniu musiałam się nieźle namachać.




I muszę przyznać, że nawet jako tako wyszło :) Ogólnie tusz jest bardzo kiepski i "trudny". Jego „tłusta” konsystencja sprawia, że ciężko nałożyć go precyzyjnie na rzęsy. Jak już uda się „jakoś względnie” to uczynić niestety dodatkowo mamy upaćkaną powiekę. Można zauważyć „kleksy” tuszu przy linii rzęs. Z bliska nie wygląda to atrakcyjnie, przynajmniej mnie to denerwuje. A zdarza się to praktycznie za każdym razem. Być może to moja ręka jest mało wprawiona, że takie „cuda” mogę dostrzec. Tusz ma wydłużać i podkręcać … i w sumie czyni to co ma założone. Poza tym tusz jest dość trwały, nie osypuje się i nie kruszy, jednak jego dokładne usunięcie jest ogromnym wyzwaniem. Jakimś cudem zawsze pozostaje na rzęsach w minimalnej ilości, choć wacik wydaje się już „nie zbierać brudu” ;) Każdego ranka gdy dnia poprzedniego ten tusz „nosiłam” zauważyć mogłam „piękne cienie” pod oczami i przy linii rzęs. Również z tego też względu tusz poszedł w odstawkę.


Tusz kosztuje ok. 26 zł … według mnie nie warto wydawać na niego nawet 10 zł. Ogólnie jest kiepski, nie zachwyca, a wręcz irytuje. Co z tego, że opakowanie ładnie się prezentuje ? To stanowczo za mało jak dla mnie :)


Znacie go ? Co o nim sądzicie.

16 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze nic z Joko ale chyba się nie skuszę na ten tusz...

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam róż z Joko. Trochę chyba ta szczoteczka byłaby dla mnie problematywna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej firmy - bardzo fajnie wydłuża rzęsy

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, że lekko skleja. Oczywiście chodziło mi o pracę umysłową :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się efekt, ale jakoś ostatnio używam ciągle gumowych szczoteczek i chyba powrót do takiej tradycyjnej byłby szokiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dostałam go w paczce z rozdania, jeszcze nie używałam, bo mam narazie inne pootwierane, ale czuję, że mogę się troszkę męczyć.. :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tego tuszu i w takim razie nie skuszę się na niego :/

    OdpowiedzUsuń
  8. tego tuszu nie miałam, ale kilka innych... i jedne nieźle się spisywały, a inne to totalna klapa...

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam, ale tyle złych rzeczy słyszałam że nie chcę go poznać!

    OdpowiedzUsuń
  10. Od dawna nie widuję nigdzie kosmetyków Joko...

    OdpowiedzUsuń
  11. nie znam, ale efekt zachęcający :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Efekt wygląda całkiem ładnie, ale z tego co o nim napisałaś raczej mnie nie zachęca do wypróbowania :P szczególnie, że trudno go usunąć i rano tworzy jakieś dziwne "cienie pod oczami" :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam tego tuszu, zdziwiona jestem tak eleganckim opakowaniem jak na tę firmę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię kosmetyki Joko, ale tuszu tej firmy chyba jeszcze nie miałam ... Efekt wygląda nie najgorzej, ale szkoda, że ogólnie jest taki kiepski ...

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie używałam tego tuszu. Opakowanie fajne, ale skoro nic poza tym, to na pewno się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.