Pomadka - błyszczyk w kredce ... IsaDora Twist-Up Gloss Stick




Oto moja druga kredka do ust …   O pierwszej pisałam tutaj >klik<. Forma i kolor zachwyciły mnie na tyle, że zapragnęłam kolejnej. I oto jest!
IsaDora Twist-Up Gloss Stick Moisturizing Lip Filler Ray of Light w odcieniu Sorbet (17).



Kredka ta to nic innego jak nawilżająca pomadka w sztyfcie, która posiada miękką kremową konsystencję. Kredka nie łamie się ani nie rozpływa, jednocześnie łatwo aplikuje się. Sorbet to odcień brzoskwiniowo – różowy, który posiada delikatne drobinki.


Troszkę inaczej wygląda w świetle sztucznym, inaczej w naturalnym. Starałam się pokazać odcień na powyższym porównaniu. I myślę, że się to udało :)
Na żywo wygląda tak :)


Na ustach prezentuje się bardzo ładnie, przynajmniej mnie się podoba. Sprawia, że usta wyglądają na pełniejsze i gładsze. 


Kredka nie należy do tanich, bo w Perfumerii Douglas zapłacimy 54,90zł /2,7g. Jednak osobiście uważam, że jest warta tych złotówek. Jest niezwykle wygodna w użytkowaniu, pięknie podkreśla usta, daje naprawdę spore nawilżenia bez późniejszego efektu "suchych skórek". Jestem nią zachwycona i chcę więcej. 


Jak Wam się podoba ? Macie w swoich zbiorach takie pomadko-błyszczyki w kredce ?

16 komentarzy:

  1. Piękna, jednak dla mnie troszkę za droga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście odcień nieco się różni w zależności od światła, ale na ustach wygląda bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam takie cudo z Revlon, a ta na ustach bardzo ładnie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda faktycznie fajnie, ale jednak cena jest moim zdaniem troszkę za wysoka. Ja raczej spróbuję najpierw kredek z niższej półki cenowej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam kredki ale jednak ta cena tej jest za wysoka : ( ale genialne sa z oriflame a nie spodziewałam sie po nich tego : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Zmienia się jej odcień w różnym świetle tak jak napisałaś:) jest to jakiś plus bo można pomyśleć, że masz dwie kredki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na ustach wygląda świetnie, szkoda, że cena taka wysoka ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda niesamowicie !
    Zapraszam do wzajemnej obserwacji ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny efekt,zaczynam sie przekonywać do blyszczykow/szminek w kredce

    OdpowiedzUsuń
  10. mam jednego Twista, bardzo przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na ustach wygląda na różową, a normalnie wydaje się nude, i wolałabym ją w takim wydaniu:) Niemniej podoba mi się i tak:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ładny i naturalny kolorek, podoba mi się efekt na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie prezentuje się na ustach, jednak cena jest mało przystępna.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.