Mickey Mouse & Minnie





Myszka Miki to postać z bajki, która zapewne jest każdemu znana. W dzisiejszych czasach znaleźć możemy ten motyw na bluzkach, pościeli a nawet paznokciach :)

Wykorzystałam do tego zdobienia naklejki wodne z myszką Miki i Minnie.  Naklejki są tanie i jednocześnie banalne w obsłudze. A w dodatku zapewniają świetny efekt.  


Choć niektórym wydawało się szalonym pomysłem umieszczać w moim wieku taki motyw na paznokciach ;) to muszę przyznać, że mnie się efekt podobał :)

A Wy co sądzicie ?

Naklejki znajdziemy w ofercie tego użytkownika >klik< ! Wzorów jest cała masa ... jest w czym wybierać :)


13 komentarzy:

  1. Uwielbiam myszkę minnie, ostatnio kupiłam sobie bluzkę właśnie z tą myszką choć też jestem w tym wieku, że ludzie dziwnie się patrzą ;)
    A naklejki są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne są te nalejki, chętnie kupię dla wnusi, ona się ucieszy. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiałam tą kreskówkę :D Pamiętam, że leciała kiedyś jako dobranocka w niedziele :] Jak najbardziej popieram te naklejki :D A swoją drogą mam pościel z tymi postaciami :]

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wyglądają :) myszka miki jak ta lala :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczo :) Lakier bazowy ma świetny odcień!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale słodziaki te naklejki *-*

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne te naklejki, podejrzewam że na białym wygladały by jeszcze lepiej

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.