KONKURS ! Dzień Matki z Dafi :)




Już dziś warto pomyśleć o zbliżającym się Dniu Matki. Z tej też okazji przychodzę z konkursem, w którym do wygrania są dwa szklane dzbanki LED każdy z filtrem magnezowym oraz książeczką z przepisami na zimne napoje.

Wystarczy, że w komentarzu do tej notki napiszesz odpowiedź na pytanie:


Jaki napój z wykorzystaniem przefiltrowanej wody z dzbanka Dafi przygotowałabyś dla swej Mamy w dniu Jej święta ?


Myślę, że pytanie nie jest trudne. Muszę przyznać, że już jestem ciekawa Waszych odpowiedzi :) Liczę na Waszą kreatywność :) 
Warto się zgłaszać! Dwie najciekawsze odpowiedzi zostaną nagrodzone dzbankiem Dafi z filtrem magnezowym o wartości 94,89 zł oraz książeczką z przepisami na zimne napoje.



KRÓTKI REGULAMIN :)

1. Zgłaszać się można od dziś tj. 07 maja do 16 maja 2014 r. włącznie tylko pod tą notką.
2. Należy odpowiedzieć na powyższe pytanie oraz pozostawić swój adres e-mail.
3. W przeciągu trzech dni od zakończenia konkursu zostaną ogłoszeni laureaci konkursu.
4. Zwycięzcy będą proszeni o podanie swoich danych adresowych, pod które fundator nagród – firma Dafi – wyśle paczki. Wysyłka będzie możliwa tylko na terenie Polski.
5. W konkursie mogą wziąć udział wszyscy, nie tylko obserwatorzy mojego bloga.
  Będzie mi jednak miło jeśli zechcesz mnie zaobserwować (jeśli jeszcze tego nie zrobiłaś/eś) lub polubisz FB Dafi.


6. Organizator zastrzega sobie możliwość zmiany regulaminu, a szczególnie zmiany wyłonionego zwycięzcy, w momencie gdy bierze on  udział w tym samym konkursie na wielu blogach, podszywając się pod inne osoby. Nagroda wówczas przechodzi na kolejną wyłonioną w konkursie osobę.
7. Zgłaszając się akceptujesz postanowienia tego regulaminu.


13 komentarzy:

  1. Przygotowałabym "lemoniadę" arbuzowo-truskawkową, jest to mieszanka wszystkich uczuć, które spotkały nas, mnie i moją mamę. Arbuz - nasz ulubiony owoc, zawsze przypomina mi o wspólnie spędzanym czasie. Truskawki - kojarzą mi się z sercem, miłością, którą otrzymałam i nadal otrzymuję. Cytryna - jak wiadomo, bywały i "kwaśne" miny po obu stronach. Cukier - zawsze spotykała mnie jakaś słodycz ze strony mamy. I woda - pierwsze skojarzenie.. życie, które dała mi właśnie ona ♥
    kamiluskaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki napój przygotowała bym mojej mamie w dniu jej święta ? Była by to kawa z lodami i bitą śmietaną :) Moja mama słynie z przepysznych ciast, które tworzy niemalże codziennie, do kawałka ciasta musi zawsze wypić domową kawkę a więc sądzę, że taka kawka z lodami i bitą śmietaną do wspaniałego jabłecznika, była by idealnym dodatkiem, z którego na pewno by się ucieszyła :) A kawa, z filtrowanej wody, która jest oczyszczona z całej chemii smakuje o niebo lepiej, moja mama na to zasługuje, bardzo ją Kocham :)
    gwiazdanatalia@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. mam dafi więc daję szansę innym!

    serdecznie zapraszam na risotto z pieczarkami! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W Dniu Święta mojej kochanej Mamy bombowy napój bym jej przygotowała,
    W pierwszej kolejności o przefiltrowanie wody w dzbanku DAFI bym zadbała .
    Jako że moja Mamusia uwielbia owoce każdego rodzaju , wielkości i pokroju,
    To właśnie one będą głównym składnikiem mojego dla niej, w prezencie napoju.

    Wezmę garść czereśni, malin, truskawek, jednego banana i do tego cukier,
    Zagotuje na przefiltrowanej wodzie aż zrobi się z tego słodki lukier .
    Przepuszczę przez sitko, by nic w tym napoju „dziwnego” nie pływało,
    I by właśnie mojej ukochanej Mamci to tworzenie moje się spodobało.

    Taki owocowy lukier ostudzę, i zaleję przefiltrowaną wodą DAFI ,
    Który w cudowny sposób oczyścić wodę dla każdego potrafi .
    Wleję napój do ulubionego kubeczka mojej kochanej mamusi ,
    I już sam aromat właśnie ją do spróbowania tego napoju skusi.

    Udekoruję nieco, by wyglądem również mamusia się zachwyciła,
    Wstążeczką obwiązana dookoła kubka, by dawanie umiliła .
    Odrobinę mięty do dekoracji, kawałek cytryny by za słodko nie było,
    Ciasteczko, polewa, i to już wszystko dla mojej mamy by było .

    W tym szczególnym dniu, gdybym miała dzbanek DAFI przygotowałabym dla swojej mamy napój z tego co uwielbia, a więc owoców. Podając udekorowany, wraz z wstążką, podarowałabym jej również kartkę z życzeniami- nie takimi znalezionymi w Internecie, ale takimi które napisałam sama, które płyną z głębi mojego serca . I już mam łzy w swoich oczach widząc ją, wzruszoną , płaszczącą, ale jakże szczęśliwą. Taką, która tego dnia nie zapomni, taką która od tego dnia cieszyć się będzie witalnością i wiecznym uśmiechem . To dla mojej mamy te starania, by otrzymać ten dzbanek , już dawno mi mówiła, że o takim właśnie marzyła. 56manka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Beata G

    Dla mojej cudownej Mamy przygotowałabym wszystko, ale kwintesencją jej czystej niczym nie zmąconej i bezwarunkowej miłości do mnie była by szklanka krystalicznej, idealnej w swej prostocie i niezwykłości zarazem wody :)

    betinab@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja swojej mamie w dniu jej święta przygotowałabym orzeźwiającą lemoniadę z wykorzystaniem wody przefiltrowanej przez dzbanek Dafi, świeżej mięty prosto z naszej działki, cytryną i świeżym ogórkiem. Dlatego, że bardzo lubi pomieszanie właśnie takich smaków. Na pewno by się ucieszyła i z miłą chęcią wypiła na działce na świeżym powietrzu ;)

    olcia1248@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mojej moamy zdecydowanie zrobiłabym wodę smakową.
    Jest to mój ulubiony napój ostatnimi czasy.
    Świetnie smakuje i przede wszystkim oczyszcza organizm.
    Arbuza, cytrynę, truskawki i miętę zalałabym krystalicznie czystą wodą z dzbanka Dafi i wszystko pysznie by smakowało.
    To w przypadku ciepłej, dusznej pogody.

    Gdyby było zimno zrobiłabym jej... po prostu herbatę :)


    e-mail: zimne.dlonie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Każdy z nas pyszne napoje samodzielnie dla mamy przygotowuje,
    przy ich wykonywaniu „bomb” witaminowych sobie nie żałuje ,
    i o właśnie jednym takim napoju Wam teraz szybko opowiem ,
    może ode mnie w mgnieniu oka o składnikach jego się dowiesz.

    A więc nazwałam ten napój „Uśmieszek Słoneczka”
    bo swą witalnością dodaje siły i chęci każdego raneczka ,
    pamiętam jak dziś, a były mamy wtedy 50 już urodziny ,
    mama krzątała się w kuchni przy owocach długie godziny.

    I nagle przyniosłam „Uśmieszek Słoneczka” w pięknej szklaneczce,
    dając z uśmiechem i życzeniami swojej kochanej mameczce,
    napiła się łyka, i omalże z rozkoszy się nie rozpłynęła ,
    cały napój w ciągu kilku sekund w całości już łyknęła .

    Wykonany on był z ugotowanych wcześniej truskawek i malinek,
    schłodzony, przecedzony i letnią zalany, dla córeczek, dziewczynek,
    w wysokiej szklance dl ¾ nalany, syropem z banana oblany,
    dzięki czemu smak jego jeszcze lepiej był dobrany .

    Odrobina miodu do smaku, kilka kostek lodu, listek mięty,
    duża pomarańcza zawieszona na szklance dla wyglądu zachęty,
    i do tego tona miłości, szczypta uśmiechu i ziarnko zadowolenia,
    Chyba tym napojem spełniłam mamy urodzinowe marzenia.

    I do tej pory ten napój dla mamy szykuje,
    jednak smak obecnej wody jego smak rujnuje,
    więc dla mojej kochanej mamy ten dzbanek to marzenie,
    czy w tym pięknym dniu doczeka się na jego spełnienie?

    e-mail - karolka120@gmail.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. W dniu święta mojej kochanej mamy przygotowałabm jej pyszny napój owocowy, który wspólnie robiliśmy gdy byłam małą dziewczynką. Zawsze pomagał nam on w jakich problemach, ponieważ w trakcie przygotowywania (w trakcie kosztowania oczywiście też) moglyśmy porozmawiać o wszystkim. Napój ten moja mama przygotowywała z owoców z naszego sadu- jabłka, gruszki i wiśnie, dodawała do nich wodę i rozdrabniała blenderem czasami dodawala też mięte i cukier. Bardzo lubiłem ten napój. Niestety już dawno razem go nie robiliśmy. Gdybym otrzymała dzbanek Dafi jako prezent dla mojej ukochanej mamy i zrobiła ten napój może przypomniałybyśmy sobie te cudowne chwile jakie nam towarzyszyły w tamtym okresie. Bardzo chciałabym aby nasze relacje były takie jak kiedyś.

    Karolina9129@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wykorzystując przefiltrowaną wodę z dzbanka Dafi mojej mamie przygotowałabym kompot z pokrzyw dodając odrobinę malin i szczyptę cukru. A dlaczego ? Bo moja mama go uwielbia, no i korzystnie wpływa on na jej zdrowie. Pokrzywy doskonale poprawiają samopoczucie (śmiechawka gwarantowana), a w dniu mamy uśmiech na twarzy jest szczególnie pożądany, a malinki osłodzą po prostu jej dzień ;)) Tylko, jak tu taki kompocik przygotować mamusi bez dzbaneczka Dafi ?

    Monika, moniaaa777@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Przefiltrowana woda z dzbanka Dafi + gałązki świeżej mięty + kilka plastrów cytryny = napój Bogów gaszący pragnienie i dodatkowo super zadowolenie

    elastanik@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. W Dniu Matki pozwolić sobie można na delikatny, kobiecy drink. Mama i ja uwielbiamy Martini. Zazwyczaj w tym dniu korzystamy z mamą z ciepłego, długiego wieczoru. Wygodnie sadowimy się na balkonie, słuchamy muzyki i planujemy nasze wakacyjne wojaże. Oczywiście leniwie sączymy też nasze ulubione drinki. Moją propozycją jest następujący drink:
    - 100 ml Martini Bianco (musi być zimne),
    - 100 ml przefiltrowanej wody z dzbanka Dafi,
    - plasterek ogórka,
    - plasterek kiwi,
    - sok z połowy limonki,
    - lód.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.