Jak się sprawdziła witaminowa kuracja do paznokci, Ados ?





Jakiś czas temu zaczęłam stosować kurację witaminową do paznokci Ados. Jak się sprawdziła ? O tym w dalszej części.

Wielką uwagę przywiązuję do paznokci. Gdy zaczynają mnie niepokoić ze względu na swój wygląd, gdy to rozdwajają się, pękają, łamią się i są w ogólnie kiepskim stanie sięgam po odżywki. Ta witaminowa, którą znajdziemy w ofercie Ados wskazana jest do paznokci osłabionych, miękkich i łamliwych. 


Jakiś czas temu moje paznokcie również takie były. Mocno rozdwajały się, pękały i „kruszyły się”. Wyglądały strasznie. Jednak dzięki tej odżywce szybko zauważyłam, że wracają do zdrowia i pełni sił :)


Kuracjęę stosowałam początkowo codziennie przez tydzień, nie malowałam wtedy paznokci kolorowym lakierem. Po tygodniu pozwoliłam sobie używać odżywki jako lakier podkładowy a następnie nakładałam któryś z jasnych kolorków z mojej lakierowej kolekcji. Muszę stwierdzić, że choć moje paznokcie czasami znowu delikatnie rozdwajają się to zauważalnie wzmocniły się i to już po ok. 2 tygodniach. Żadne uszczerbki ani inne pęknięcia nie miały (i nie mają) miejsca. Paznokcie są elastyczne, choć twarde i mocne to nie są podatne na uszkodzenia mechaniczne. Z pewnością to zasługa witamin C, E i F, które mają dobroczynne działanie. Pełny skład na poniższym zdjęciu.


Odżywka ma pojemność 9ml i jest bardzo tania. Dostępna jest np. TU


http://uholki.pl/
 Fakt otrzymania kosmetyku  nie miał wpływu na moją opinię.



Z chęcią przyjrzę się w przyszłości innym odżywkom do paznokci tej firmy.
Znacie odżywki Ados ? Jak się u Was spisują ?

9 komentarzy:

  1. Ja teraz przerzuciłam się na olejki , zobaczymy jak będą je tolerowały moje paznokcie :)
    Zapraszam do mnie, jeśli lubisz rękodzieło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. na razie stosuję odzywke Lovely, marki Ados do tej pory nic nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam nic firmy Ados, ale muszę znów zrobić porządek z paznokciami, które ostatnio strasznie mi się rozdwajają:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam nawet pojęcia, że ta marka robi też odżywki :-) Ja obecnie używam Nail Tek i jest ok :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam ich odżywek, ale lakiery tak : ) ja teraz wpadłam w paranoję i czytam wszelkie składy odżywek, czy nie ma tam formaldehydu1

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam tej odżywki i nigdy nie miałam. W ogóle to rzadko ostatnio używam odżywek do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam o tej firmie, ale jakoś mnie nie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy takiej nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.