Chłodna przyjemność, czyli aloesowy żel antycellulitowy, Equilibra





Choć od pewnego czasu nie narzekam na swój wygląd „od pasa w dół”, gdyż cellulit udało mi się „zniwelować” to w dalszym ciągu lubię wcierać w te strefy kosmetyki antycellulitowe. Myślę, że w dużej mierze to im zawdzięczam dzisiejszy stan mojego ciała  :) Kiedy to Equilibra przesłała mi paczuszkę do testów, a w niej znalazłam aloesowy żel chłodzący ogromnie się ucieszyłam i przystąpiłam do testów.


W zestawie wraz z żelem otrzymałam masażer, który okazał się genialny! To on wspomagał moje codzienne dbanie o siebie. Używam go codziennie i na sucho, i na mokro, z żelem oraz bez żelu. Jest praktyczny i ma w sobie magiczną moc. 

A co o samym żelu mówi producent ?

Szybko się wchłania, efektywie wspomaga modelowanie sylwetki. Wykorzystując właściwości chłodzące stymuluje krążenie skóry i zapobiega gromadzeniu się nadmiaru wody w tkankach. Wysokie stężenie aloesu  ( 20%) zapewnia właściwy poziom nawilżenia skóry, nadając jej gładkość i jędrność. Stosowany codziennie wyraźnie redukuje efekt " skórki pomarańczowej" i poprawia napięcie skóry.

Co zawiera:


  • Aloes: zapewnia własciwy poziom nawilżenia
  • Kofeina, Karnityna, ekstrakt z kakao: redukuje tkankę tłuszczową
  • Escyna: wzmacnia naczynia włosowate i działa przeciwobrzękowo
  • Wąkrota Azjatycka, Borówka Czarna, Myszopłoch Kolczasty: stymulują mikro krażenie
  • Mentol: zapewnia natychmiastowe uczucie świeżości i chłodu
Rezultaty:

  • po 15 dniach skóra jest bardziej nawilżona i elastyczna*
  • po 45 dniach wyraźnie poprawiony jest wygląd skóry, wygładzone są nierówności wywołane cellulitem**
* analiza instrumentalna, ** badanie kliniczne


Muszę przyznać, że żel mnie ujął swoim mentolowym zapachem, który skutecznie orzeźwia mnie i mój umysł. Wcierając w skórę niesamowicie lekką konsystencję żelu w kolorze mięty można poczuć naprawdę genialne orzeźwienie. Skóra po aplikacji żelu nie jest ani tłusta, ani lepka. Za to jest przyjemnie gładka, aksamitna i pachnąca. To czego nie da się nie zauważyć to umiejętności chłodzące tego żelu. Żel genialnie chłodzi (nie zamraża, ale chłodek jest rewelacyjny) skórę, co wydaje mi się genialnym rozwiązaniem na upalne dni. Z racji tego, że uwielbiam wygrzewać się pod prysznicem bądź w wannie zaraz po wyjściu jest mi strasznie gorąco. Ten żel sprawia, że orzeźwienie i przyjemny chłód przychodzi w oka mgnieniu. Dla mnie osobiście jest to miłe uczucie, aczkolwiek zastanawiam się czy nie bardziej niż chłodzące wolę rozgrzewające specyfiki tego typu. Wszystko uzależnione jest od pory roku, jednak pokusiłam się i przetestowałam go również po pobycie w solarium – nie dość, że doskonale nawilżył skórę to jeszcze ujędrnił i uelastycznił ją. Naprawdę wygląda znakomicie.

Na koniec dodam, że tuba jest elastyczna i pozwala na wydobycie każdej ilości żelu. Zamknięcie klik pozwala na szybkie dostanie się do niego. Dodatkowym plusem jest fakt, że tuba stoi na zakrętce, więc nawet w przypadku końcówki kosmetyku resztki są zawsze w gotowości do użycia. Wydajność jest naprawdę spora, gdyż nieduża ilość pozwala pokryć żelem całkiem solidny obszar ciała :)

Skład

Podsumowując krótko, jest to bardzo fajny żel, który ujędrnia i wygładza skórę, nawilża jednocześnie dając niesamowity efekt chłodzenia oraz bardzo przyjemnie pachnie. Aplikacja to pikuś gdyż wchłania się właściwie natychmiastowo nie pozostawiając żadnych dziwnych warstw. Jednym słowem: Warto! :)

 
 Fakt otrzymania kosmetyku do testów nie miał wpływu na moją opinię.


Dostępność i cena: np. TU

Stosujecie żele antycellulitowe ? Który jest Waszym ulubionym ?

21 komentarzy:

  1. z racji, że kocham ich kosmetyki do włosów to chyba czas wypróbować też do ciała!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny ten żel z dodatkiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego żelu, ale bardzo mnie zaciekawił głównie ze względu na masażer.

    OdpowiedzUsuń
  4. Masażer w zestawie- świetne rozwiązanie! Hmmm bardzo mnie ciekawi ten żel

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam tego żelu, obecnie testuję serię marki Soraya. A wśród moich ulubionych kosmetyków tego typu na pewno znajdziesz serię Slim Extreme marki Eveline. Jest tania i skuteczna. Jednak bez ćwiczeń, diety i masażu, sam kosmetyk niewiele zdziała :(

    OdpowiedzUsuń
  6. też mam ten kosmetyk i bardzo go lubię ;)) ale jeszcze bardziej lubię ten masażer ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Z masażera bym chętnie skorzystała.

    OdpowiedzUsuń
  8. Może byc fajną alternatywa na lato :) coś podobnego zamawialam z iHerb, ale dobrze wiedzieć ze produkty z aloesem sa tez dostępne w pl :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie kosmetyki z efektem chłodzenia. Szybko marznę więc żeby się rozgrzać zaczynam się ruszać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam ten żel, używałam o podczas diety więc zał bardzo widoczne efekty, świetnie że dodawany jest do niego masażer.

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam takie masażery! :D
    Ciekawy produkt :D
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Przez oststni czas sporo recenzji się pojawia na temat tego produktu ;)) . Dobrze ,że się sprawdził :) .

    OdpowiedzUsuń
  13. Brakuje mi systematyczności jeśli chodzi o tego typu kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam już go na liście :-) Wypróbuję na pewno :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. efekt chłodzenia i ten masażer - ciekawe, ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojj z przyjemnością przygarnęłabym taki zestaw, szczególnie ten masażer wygląda zachęcająco :D

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.