Brzoskwiniowo - jagodowo ...czyli gdy ciężko zdecydować się :)



Pogoda za oknem niezbyt ciekawa, szaro-buro, troszkę deszczowo, bardziej jesiennie niż wiosennie. I dlatego z tego względu dziś notka paznokciowa. Zdjęcia były wykonywane w dniu gdy świeciło słońce, choć wtedy jeszcze mocno nie grzało. Ale było bardzo przyjemnie. Z tego względu, że ciężko było mi się zdecydować na konkretny kolor paznokcie pomalowałam w tenże sposób :)

Sprawcami mojego niezdecydowania okazały się dwa przyjemniaczki, które bardzo odpowiadają mi kolorystycznie. Chodzi o Tart Deco by Essie oraz Cultured Purple by Avon. 


Lakiery te są naprawdę świetne - aplikacja, formuła, trwałość są godne uwagi. Jeśli jeszcze nie znacie (choć kto nie zna Essiaków i Avonowskich lakierów – jest kotś jeszcze taki ? ) to koniecznie przyjrzyjcie się im bliżej. 




Kolory te sprawiają, że czuję się świetnie. Niech przychodzi już lato, takie z prawdziwego zdarzenia ... to będę się nimi zachwycać częściej :) 
Co sądzicie o takim połączeniu - lubicie czy wręcz przeciwnie - stawiacie tylko na jeden kolor ?
 

22 komentarze:

  1. Lubię takie połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się to połączenie, takie letnie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja często w ten sposób łącze kolory, bardzo ładnie wyszło : )

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne połączenie :-) Kolorki cudne :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł z tymi połączonymi kolorami:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne kolorki ! ; )) .

    OdpowiedzUsuń
  7. jak kolorowo! idealne kolorki na takie słoneczko <3

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładne kolorki :) i ładnie razem wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolorki prześliczne! Nic dziwnego, że nie mogłaś się zdecydować :)) Tart Deco - chodzi za mną od dawna, piękna rozbielona brzoskiwnka <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam podwójne kolory na pazurach, a te dwa pięknie się komponują. Ale ja tam lata nie potrzebuje, za gorąco ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny fiolet, kocham takie kolory. Chociaż Essiakiem też bym nie pogardziła, o nie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oba piękne, ładnie razem wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Za odcieniami niebieskimi na pazurkach nie przepadam, ale w takiej formie akcentu wygląda to całkiem fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekne polaczenie. Ja z kolei kocham te odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaskakująco fajne połączenie tych obu kolorów..
    Powiedz: czy ten fiolet jest taki jakby..mh..mleczny?

    OdpowiedzUsuń
  16. Myślę, że można tak powiedzieć. Powiedziałabym, że jest kremowy, takie "jagody ze śmietanką" :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne kolory! Idealne na wiosnę ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.