Wiosenne Kwiaty Wiśni, czyli Un Matin au Jardin Yves Rocher




Wiosna w pełni, drzewa owocowe kwitną od jakiegoś czasu dodając krajobrazom barwnych akcentów. Wiosenne dni przepełnione są więc zapachem kwiatów, takim, który potrafi urzekać, fascynować … Jeśli lubicie wiosenne kwiatowe nuty zamknięte w szklanym flakonie przyjrzyjcie się ‘kwiatom wiśni’, które to znajdziecie w ofercie Yves Rocher.

Flakonik, pojemność 100ml

Flakon o pojemności 100ml kryje w sobie prześliczny kwiatowy zapach, który błyskawicznie przywołuje wspomnienia z dziecięcych lat gdy to będąc maleńką panienką biegałam po babciny sadzie wiśniowym. Dookoła było mnóstwo niewysokich drzew i każde było usłane białymi kwiatami. Delikatne płatki  tworzyły charakterystyczne kwiatostany – delikatne, subtelne, pięknie pachnące.

Opakowanie
Skład

Zapach Yves Rocher bardzo mi się spodobał. Jest świeży, ślicznie podkreśla delikatność i piękno kwiatów wiśni. Wystarczy odrobina by otulić się kwiatową nutą na bardzo długi czas. Na mej skórze pachnie naprawdę ładnie, nie pachnie słodko jak wiśnie, lecz idealnie odzwierciedla delikatność kwiatów tego owocu. 

Atomizer

Dostępność i cena: TU Aktualnie trwa promocja cenowa :)



PS. Ostatnio odkryłam dwa fajne zapachy od Yves Rocher. Ten jest jednym z nich, o drugim z pewnością kiedyś napiszę słów kilka :)

Lubicie flakoniki zapachowe z Yves Rocher ? Który należy do Waszych ulubionych ?

14 komentarzy:

  1. Ja wiosną używam wody toaletowej o zapachu bzu od YR:)
    Lubię też Moment de Bonheur :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne zdjęcia :) a zapach musi być bardzo ładny. Lubię świeże zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam do czynienia jeszcze z tym zapachem, ale pewnie też by mi się spodobał :) Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie miałam jeszcze nic nigdy z YR, a tak bardzo mnie kuszą ich kosmetyki, piękne zdjęcia, jeszcze bardziej podkręcają chęć posiadania tej wody :) Najczęściej sięgam po wody z Avonu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Żadnego zapachu z YR nie miałam, aczkolwiek kosmetyki do włosów bardzo lubię. Muszę go powąchać jak będę w sklepie ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mnie ciekawią zapachy od YR..

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja sie zastanawiam nad kupnem któregoś zapachu z yr, ale jeszcze sie wstrzymuje : )

    OdpowiedzUsuń
  8. W środę przyjechała do mnie ta woda :-) Jestem zauroczona zapachem i zrobiłam prawie identyczne zdjęcia ;-))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wesołego Jajka życzę :)
    i zapraszam na przeraźliwie słodkiego mazurka, na ostatnią chwilę! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam i ja ten zapach :) Ładny, delikatny, ładnie rozwija się w kierunku słodkiego, szkoda że jest dość nietrwały :(

    OdpowiedzUsuń
  11. zapach pewnie przypadł by mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam Naturelle z tej firmy i też bardzo polecam na ciepłe dni :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam w ogóle kosmetyków tej marki a chyba czas by było z czymkolwiek mieć do czynienia i wyrobić sobie jakieś zdanie.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.