Paznokcie szybko malowane ... :)



Co by tu zmalować ? Założenie główne było jasne „ma być szybko”, natomiast dodatkowe „nie nudno” mimo wybranego nudziaka jako koloru bazowego :)


I muszę przyznać, że chyba mi się udało wykonać to co założyłam. Zdobienie powstało w oka mgnieniu. A jak wyszło ? Same oceńcie czy trafia w Wasz gust :) Mnie osobiście podoba się, ale przecież nie każdemu musi ;)

 
Do powyższego "szybkiego zmalowania" użyłam lakierów do paznokci marki La Rosa, o których napiszę więcej już niebawem :)

22 komentarze:

  1. dawno nie miałam brązu na pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne pazurki i efekt. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kropeczki fajnie ożywiają tego nudziaka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekny brąz a kropki zawsze wyglądają oryginalnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. kropeczki są super :)

    zapraszam na nietypowe połączenie klusek śląskich z curry! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne kolory mają te lakiery :)) urocze te paznokcie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznam, że nie za bardzo lubie brązy na pazurkach, ale kropy i groszki zawsze i wszędzie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny, może wykombinuję coś takiego u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne te kropki, fajny efekt, nie zdobię paznokci bo to czasochłonne a kropki nie są ani trudne ani nie zabierają zbyt dużo czasu

    OdpowiedzUsuń
  10. ja bym nawet takie kropki źle zrobiła, ale ten kobaltowy kolor bym chciała mieć <3

    OdpowiedzUsuń
  11. na tle nieba wyglądają pięknie!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne :)
    Mi kropeczki nigdy nie wychodzą równe. Zawsze, najczęściej pod sam koniec, gdy większość ciapek jest względnie równa, a ja z bananem na twarzy robię ostatnie pociągnięcie(a raczej ciapnięcie) pędzelkiem, powstaje wielka kropa i muszę zacząć od początku :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Przesympatyczny mani..Te kropeczki zawsze mnie zachwycają - i jakim cudem wychodzą Wam takie równe?

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.