Co nowego u mnie ? :)




Cześć :)
Ciągle jestem w „czasobraku”, …. Zastanawiam się czy to się jeszcze w ogóle kiedyś odwróci ?
Dziś szybki przegląd kwietniowych nowości :)



Kolejny raz skusiłam się na zakupy w internetowym sklepie Yves Rocher. Tym razem do koszyka wrzuciłam wodę toaletową Kwiat wiśni [klik!], żel do mycia twarzy z serii Sebio Vegetal [klik!] oraz róż do policzków w odcieniu średniej moreli [klik!]. Za całość zapłaciłam 103 zł z groszami. Ale to nie koniec, bo załapałam się jeszcze na dwa gratisowe kosmetyki, których wartość to 224 zł. Ponownie otrzymałam krem do twarzy do skóry normalnej i mieszanej  z serii Elixir 7.9 [klik!] oraz wybrałam sobie wodę toaletową, kolejny raz zdecydowałam się na Naturelle [klik!] :) Jestem ogromnie zadowolona z tych zakupów, z całą pewnością jeszcze nie jednokrotnie skuszę się na te ich oferty, które otrzymuję na skrzynkę mailową :) Są naprawdę kuszące, a przede wszystkim są rewelacyjne cenowo :))


Było mi mało i skusiłam się na zakupy w drogerii internetowej ekobieca.pl
Już dawno chciałam mieć w swym posiadaniu słynną szczotkę Tangle Tezzer, więc naturalne było kliknięcie jej do koszyka. Aktualnie jest w świetnej cenie [klik!]. Kupiłam też ulubiony wysuszasz – utwardzacz, o którym pisałam tutaj [klik!], mowa oczywiście o „czerwonym” wysuszaczu z Sally Hansen, również jest aktualnie w promocji [klik!]. Do koszyka wrzuciłam też genialny tusz do rzęs z Max Factor, który również jest w promocyjnej cenie [klik!]. Więcej o tym tuszu przeczytacie tutaj [klik!], pisałam jego recenzję już jakiś czas temu. Dorzuciłam również kawowy żel peelingujący z Farmony [klik!] - pachnie obłędnie - oraz barwiący balsam do ust z Loreal w odcieniu 176 [klik!]. Już kiedyś pisałam o tym balmie, tyle że w innym odcieniu - jego recenzja tutaj [klik!]. Tym razem wybrałam energetyczny "pomarańczowo-czerwono-różowy" odcień. :)


Na tę chwilę to koniec nowości kosmetycznych. Póki co nie planuję w tym miesiącu już niczego kosmetycznego kupować. Teraz skupić bym się chciała na ciuchach, obuwiu i akcesoriach :) Jutro planuję zaatakować Lidla, w gazetce jest kilka pozycji, które przyciągają mnie jak magnes. Ciekawe jak na żywo będzie z tym przyciąganiem …. ;)

25 komentarzy:

  1. Balm piękny ;) Och te energetyzujące kolory...

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwilebiam perfumki z Yves Rocher, są trwałe i piekne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naturelle to zapach, który ubóstwiam latem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. same cuda! mam szczotkę w tej samej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne nowości :) najbardziej jestem ciekawa kosmetyków YR :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zakupy :) na szczotkę też mam chęć od dawna ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne zakupy, pomadka mnie zaciekawiła , kolorek hot ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że wkręciłaś się w zakupy w YR:-) TT muszę kupić i ja.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super nowości ;)
    Ja też narzekam na notoryczny brak czasu..

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawe nowości ;) Podoba mi się ten Balm L`oreala :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne nowości,nic nie miałam i chętnie poczytam

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mnie kuszą kosmetyki z YR-właśnie ze względu na te promocje i gratisy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie bardzo kuszą kosmetyki z serii Sebio Vegetal, jestem ciekawa, jak ten żel się u Ciebie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. U ciebie zawsze można spodziewać się dużo i fajnych nowości:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdobycze, niektóre znam, a o reszcie mam nadzieję poczytać więcej.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne nowości, cudny kolor ma ten balsam do ust L'oreal :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne nowości, szczególnie TT :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Żel z Farmony już od dawna chciałam kupić, ale muszę zużyć to co mam a z tego co wiem to czeka jeszcze na mnie 6 różnych buteleczek :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Też się skusiłam w końcu na TT:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę znów zaopatrzyć się w Insta Dri z Sally Hansen :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.