Tricologica - Odżywka nawilżająca zwiększająca objętość włosów - Equilibra




Kosmetyki Equilibra są w programie mojej pielęgnacji (nie tylko włosowej) już od dawna. Dziś słów kilka o odżywce nawilżającej zwiększającej objętość włosów.



W wygodnej tubie zamykanej na zatrzask umieszczono 200 ml kremowej odżywki, której konsystencja choć treściwa to jednocześnie jest lekka. Odżywka zaaplikowana na włosy nie spływa z nich, jednak łatwo się spłukuje i co najważniejsze pozostawia widoczną poprawę w kondycji włosów. Dodatkowo kosmetyk posiada bardzo ładny, choć zarazem delikatny zapach, który mimo wszystko można wyczuć na włosach, co mnie osobiście bardzo cieszy.


Dzięki tej odżywce włosy w szybkim tempie nabierają optymalnego nawilżenia, stają się sprężyste i elastyczne, miękkie w dotyku. Można to zauważyć już po jednej aplikacji, a przy regularnym stosowaniu kondycja włosów jest naprawdę na bardzo wysokim poziomie. Stają się błyszczące i gładkie, jest ich jakby więcej, zachwycają jednym słowem. Rozczesywanie włosów po nałożeniu odżywki jest przyjemnością, ładnie się układają bez najmniejszych problemów. Muszę dodać, że na moje średniej długości (w kierunku krótkich ;) włosy odżywka jest bardzo wydajna.

Dla lubiących czytać składy poniższa fotka ;)

Odżywkę można nabyć w aptekach internetowych, np. tutaj. Według mnie jej cena jest świetna w stosunku do wydajności oraz efektów działania.


 
 Fakt otrzymania kosmetyku do testów nie miał wpływu na moją opinię.



Podsumowując tę odżywkę muszę stwierdzić, że jest ona fantastyczna. Doskonale działa na moje włosy, wygładza jednocześnie delikatnie unosząc je, nawilża na całej długości, odżywia i regeneruje. Bardzo ją lubię.

Znacie ją ?  

19 komentarzy:

  1. mam ogromną ochotę na ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Equilibra coraz bardziej mnie zaskakuje :) Odzywki nie miałam, ale stosowałam maskę tej firmy - była świetna!

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię produkty z aloesem, też miałam tą odżywkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. mam w planach ją kupić razem z szamponem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam już drugie opakowanie tej odżywki, również uważam, że jest fantastyczna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam nic z tej firmy . Odżywka zapowiada się wspaniale ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mialam jej, o widzę że mamy takie same ramki na focie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ją chcę. Szkoda że u mnie nie można jej dostać stacjonarnie :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie bym ja u siebie wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ją znam i jest to mój ulubieniec nie wyobrażam sobie teraz pielęgnacji swoich włosów bez niej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Teraz narobiłaś mi na nią ochoty ;) Na pewno kiedyś wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. niezmiernie mnie nią zaciekawiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. może spróbuję :)

    makaron, brokuł, feta... czyszczenie lodówki czyli zapiekanka! :) zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie zupełnie się nie sprawdziła, do tego nie jestem w stanie wytrzymać tego zapachu, dla mnie ona zwyczajnie śmierdzi, zwłaszcza jak się ją rozprowadzi na wilgotnych włosach. Tragedia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam jeszcze okazji jej używać. Ciekawe jak sprawdziłaby się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z Equilibra ogromnie lubię ich aloesowy szampon, mam mała tubkę tej odżywki i nie wywołała u mnie zachwytów :(

    OdpowiedzUsuń
  17. przydałaby mi się, bo ostatnio moje włosy są okropnie przesuszone;/ widzę, że w dozie nie jest tak źle z ceną a mam tą aptekę pod nosem, więc pewnie skorzystam nieługo:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.