RoseWholesale.com - studnia cudeniek bez dna ... :)



Dziś szybki post niekosmetyczny. Prezentuję w nim przegląd tego co „wyhaczyłam” w internetowym sklepie RoseWholesale.com

http://www.rosewholesale.com/

Jakiś czas temu napisała do mnie Alice z owego sklepu z propozycją współpracy. Nie ukrywam, że się ucieszyłam i przyjęłam tę propozycję. Problem pojawił się gdy miałam zdecydować co bym chciała. Asortyment sklepu jest szeroki, od ciuchów każdej kategorii, gadżetów typu biżuteria, zegarki itp., po buty i torebki kończąc. Po kilkunastu godzinach przeglądania oferty sklepu, w dalszym ciągu nie będąc do końca zdecydowaną, wybrałam damską torebkę oraz bransoletkę.


Torebka w kolorze biszkoptowym z wygodnymi uchwytami oraz doczepianym paskiem umożliwiającym przerzucenie jej przez ramię dotarła do mnie w idealnym stanie i błyskawicznym czasie. Na początku odrzuciła mnie swym zapachem jednak po kilkudniowym 'pokojowym wietrzeniu' niemiła woń zniknęła.



Torebka jest inna niż wszystkie moje dotychczasowe. Wyróżnia ją zapięcie, swoista klapka oraz system zamków ją „trzymających”. Sama w sobie jest dość sporych rozmiarów, gdyż mieści zeszyt formatu A4. W środku są dodatkowe przegródki jak to w każdej fajnej torebce być powinno. Całość prezentuje się bardzo efektownie, na żywo znacznie lepiej niż na zdjęciach. Musicie uwierzyć na słowo lub przekonać się osobiście. Torebkę znajdziecie tutaj klik! Jej cena jest bardzo zachęcająca.


Dopełnieniem mojego zamówienia była bransoletka. Założenie było jedno – czarna z ozdobami wszelakiego rodzaju. Wybór był bardzo szybki. 


Bransoletka to warkoczyk spleciony z skóropodobnego materiału, na które naklejono bądź doczepiono ozdoby. Całość jest regulowana dzięki łańcuszkowi, który umożliwia dopasowanie do każdej objętości nadgarstka. Bransoletka jest lekka i wygodna, póki co nic się z nią nie dzieje, a dość często ją zakładam. Ten model występuje też w innych wersjach kolorystycznych i jest dostępny tutaj klik!

Na swoją „chciej – listę” wpisałam wiele fajnych rzeczy, od ciuchów po kolejne torebki i bransoletki. Poniżej kilka propozycji zegarków i torebek właśnie.







Mam nadzieję, że uda mi się coś z niej wykreślić i cieszyć się ich posiadaniem.
Wpadło Wam coś w oko ?

19 komentarzy:

  1. Ale fajna współpraca też bym tak chciała ;) firma posiada wiele rzeczy, które mi wpadły w oko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję współpracy. :) Śliczne są te torebki i biżuteria. :) Podoba mi się torebka pierwsza od lewej na górze. Twoja też śliczna. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi się Twoja torebka nie podoba :( I bransoletka też niezbyt piękna...

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się torby i zegarek z kotem, jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten zegarek z kotem wygląda mega! I ostatnia torebka mnie urzekła ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurczę mi też by się przydała taka współpraca bo w innym sklepie z identycznym asortymentem mam pełną listę chciejstw :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Super torebka, zazdroszczę współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie zniechęca,że to zagraniczna strona. Zawsze mam problem z przelewami, boję się o przesyłkę itp itd

    OdpowiedzUsuń
  9. Do mnie wreszcie dotarło moje zamówienie z sammydress ;) Ale czekałam tak długo, że chyba mi się chwilowo odechciało zakupów w tego typu sklepach :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zegarek z kotem jest śliczny ! Fajne rzeczy wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetną torebkę wybrałaś. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakochałam się w tych zegarkach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładną torebkę wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.