Kradzież moich postów !



Witajcie.
Ostatnio praca pochłonęła mnie na tyle, że niestety nawet do domu muszę ją zabierać. Cały dzień praktycznie siedzę i „dłubię w stali” – blachy, kątowniki, ceowniki … itp. tym się zajmuję na co dzień ;)
Mój przymuszony „pracoholizm” został dziś naruszony … a stało się tak dzięki Lenie. Otrzymałam od niej wiadomość, że ….


Mój post wisi sobie na innym blogu, całkowicie skopiowany, choć zdjęcia oznaczone moim loginem! Nie wyrażałam na to nigdy zgody, dlatego też nie ukrywam, iż się wkurzyłam.

Jak się okazało po kilku minutach szybkiego wertowania notek na blogu, który „żywi się” postami autorek również innych blogów, że jest na nim przynajmniej kilka moich notek.
Proszę zobaczcie …

Moja notka u mnie KLIK! – Moja notka na blogu złodzieja bądź złodziejki KLIK!

Moja notka u mnie KLIK!– Moja notka na blogu złodzieja bądź złodziejki KLIK!

Moja notka u mnie KLIK!– Moja notka na blogu złodzieja bądź złodziejki KLIK!

Moja notka u mnie KLIK! – Moja notka na blogu złodzieja bądź złodziejki KLIK!


Nie sądziłam, że mnie to kiedyś spotka. Mówiąc szczerze nie bardzo wiem co powinnam zrobić, jak sprawić by ZŁODZIEJASZEK usunął moje posty.

Będę wdzięczna za wszelkie podpowiedzi. Mimo, iż jestem naprawdę bardzo zapracowana, w weekend zajmę się tą sprawą. Obiecuję!

Póki co zmieniłam ustawienia w blogerze: Ustawienia - Inne - w sekcji Kanał witryny przy "zezwalaj na kanał w blogu" wybrałam BRAK. Nie wiem czy to coś pomoże, być może uniknę kolejnych "niespodzianek" tego typu ... i już nigdy mój post nie znajdzie "nowego autora 'pseudo-właściciela'.

Pozdrawiam
Darin


Ps. SPRAWDŹ CZY TWOICH POSTÓW NIE UKRADŁ TEN ZŁODZIEJASZEK ! KLIK!!!

17 komentarzy:

  1. Ale ktoś ma tupet. Ciekawa jestem, czy moje notki też ktoś wykradł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem ciekawa czy tego nie kopiuje jakiś bot, automat..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez mam takie przypuszczenia.... jakaś dziwna ta strona

      Usuń
    2. strona jest bardzo dziwna, czytałam na początku tego tygodnia albo w zeszłym informacje o "zapożyczaniu" cudzych postów ale swoich na szczęście tam nie znalazłam.

      Usuń
  3. Mi to wygląda raczej na bota szczerze mówiąc...

    OdpowiedzUsuń
  4. To straszne, niektórzy potrafią być bezczelni. Ja jakiś czas temu znalazłam blog, który był dokładną kopią mojego , wszystko było identyczne, tylko tło inne. Jak już wczoraj weszłam, to wyświetlił się komunikat, że ten blog został usunięty. Chociaż tyle. Ja Ci mogę tylko doradzić, żebyś ustawiła sobie 'zakaz kopiowania' treści z bloga, ja to w minutę zrobiłam, a przynajmniej jest pewność, że nikt nic nie ukradnie.. choć żałuję, że dopiero teraz to zrobiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi Ci o pop-up z treścią zakazu kopiowania - to nie działa, kiedy klikniesz na nim ' okej ', to okienko manewrowe pojawia się mimo wszystko

      Usuń
  5. Prosto do ekipy blogspot, ogólnie rzecz biorąc ja również widzę złodziejaszka jako bota, ale cóż, tak czy siak trzeba działać!

    OdpowiedzUsuń
  6. A weź, szkoda gadać , coraz więcej kradzieży;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uff dobrze ze moich nikt nie chce ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. napisz maila.
    i pamiętaj- jak ktoś kradnie Twoje posty to znaczy, że jesteś w czymś dobra!
    jestem z Tobą, nie daj sie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam Twój ból, ja ostatnio na allegro wyhaczyłam zdjęcia z mojego bloga o.O, ale u Ciebie to mamy do czynienia z całkowitym zerżnięciem notki.. że ludzie się nie boją i za grosz wstydu nie mają :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziś czytałam o tym, jak sobie z tym poradzić. Można zgłosić do google, albo do cba - tam jest zrejestrowana ta strona, zaraz po powiadomieniu zablokują strony.

    OdpowiedzUsuń
  11. nawet mi się to w głowie nie mieści, jak można ukraść komuś posta. dla mnie to zupełnie bez sensu. przecież blog zakłada się po to, by prezentować swoje myśli, to jaki sens jest w kopiowaniu treści innych..? na Twoim miejscu napisałabym mejla do tej osoby, a jak to nie zadziała to mimo wszystko bawiłabym się w jakieś prawne sprawy. nie można tak robić. powodzenia w rozwiązaniu problemu ;) obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Polecam zgłosić go tutaj... http://www.cba.pl/forum/viewtopic.php?f=17&t=5986&sid=2e224af9fd8ca06ae56421d95809ca95&start=1275
    Ma serwer na cba, więc usuną mu stronę jak wkleisz linki oryginalnych wpisów i tych jego kopii :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.