Spotkanie lubuskich blogerek - część 1- fotorelacja, czyli dużo zdjęć :)


Dokładnie tydzień temu 15 lutego w Gorzowie Wielkopolskim odbyło się spotkanie lubuskich blogerek, w którym i ja uczestniczyłam. Motywem spotkania była pomoc dla schroniska w Gorzowie. Każda z nas przyniosła dobroci dla piesków, które to organizatorki zawiozły między czasie do schroniska. Było tego naprawdę sporo, co ogromnie cieszy :)


Jak już na wstępie napisałam spotkanie to było jedyne w swoim rodzaju. Poznane na miejscu dziewczęta okazały się bardzo miłe i rozgadane, nie było czasu na nudę :) Naprawdę miło spędziłam to sobotnie popołudnie. 

http://www.lubudubu.com.pl/

Spotkałyśmy się w Łubu Dubu miejscu, w którym serwują naprawdę pyszną pizzę w przeróżnych wersjach. 


Nie zabrakło też kawy, herbaty i pysznych wypieków, które dostarczyła Bagietka :)





Poniżej dokładniejsze fotki dokumentujące to całe wydarzenie :)


Wśród nas była jedna, która na co dzień pasjonuje się makijażem. Mowa o Monice, która przyniosła swój ogromny kuferek i wykonała dwa świetne makijaże. 




Niestety nie mam zdjęć drugiego makijażu :( Z pewnością gdzieś się pojawi i będziecie mogły zobaczyć go. 
Z wielkim zaciekawieniem przyglądałyśmy się tym metamorfozom :)



Między czasie odbywało się mnóstwo rozmów na różnorakie tematy, każda otrzymała "torbę obfitości" oraz odbywało się też losowanie dodatkowych upominków.



Niestety wszystko co dobre szybko się kończy i czas było wracać do domu. Z uśmiechem na twarzy wspominam chwile spędzone z dziewczynami, życzę sobie więcej takich spotkań, było prześwietnie. Do następnego :*


W spotkaniu wzięły udział:
Organizatorki:
I cała reszta :) 
i ja :)

Kto wytrwał do końca ? Temu biję brawo :)) Będzie też część 2 tejże relacji, w której pokażę upominki od sponsorów, które to Kamila przywiozła w swoim bagażniku :P


PS. Fotki do tej notki podkradłam z blogów Kamili oraz Moniki, oczywiście za ich zgodą :*

18 komentarzy:

  1. Uwielbiam posty spotkaniowe:)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne spotkanie, chętnie bym zobaczyła się z kilkoma dziewczynami, tylko te odległości;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się że się spotkałyśmy i że Cię poznałam :) Grono nam się powiększa :)
    Do następnego :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyle rodzajów pizzy!! Mmmm.. czas tam spędziłam w bardzo miłym towarzystwie:-) do nastepnego:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ zazdroszczę, w moich stronach nic się nie dzieje :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale genialne koszulki! TEŻ CHCĘ TAKĄ!!! :)
    Spotkanie wygląda na udane! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne koszulki widać, że spotkanie się udało. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się z naszego spotkania, mam nadzieję że będzie ich więcej. :) Wyszłam jakaś gruba, wymęczona. ;) Pewnie przez tą pobudkę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. przyjemnie ogląda się takie relacje :) zawsze jest moc i pozytywna energia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie fotki. Uśmiechy na waszych buziach mówią wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne to spotkanie :) I jaka wyżerka *_*
    :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Widać, że spotkanie było udane :) I pieski się ucieszyły :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda na miłe spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.