Ołówkowe love, czyli KISS ME! moisturising lip balm od Gosh





Nawilżający balsam do ust w ołówku KISS ME!. Taka limitowana edycja naustnego mazidła jest w ofercie Gosh Cosmetics. To moja pierwsza kredka do ust i z całą pewnością nie ostatnia.


Małej wagi cudo (2,5g) to aksamitnie kremowy balsam charakteryzujący się transparentnym kolorem, który potrafi „zabarwić” usta i jednocześnie nadać im połysku. Posiadam kolor oznaczony jako 02 First Kiss. Jest to cukierkowy róż, który wpadł mi w oko gdy tylko go ujrzałam, a dodatkowo mocno polubiłam od pierwszego użycia. 




Dzięki niemu usta są miękkie i kuszące. Nawilżenie jest zauważalne błyskawicznie i trwa naprawdę długo. Kolor ‘zjada się’ równomiernie co jest ogromnym plusem. Co zauważyłam na minus ? Przy przesuszonych ustach lubi wchodzić w załamania i podkreśla wszystkie odstające skórki, także wtedy najlepiej nakładać go na pomadkę ochronną, która niweluje suche skórki. A jak prezentuje się na mych ustach ? O tak :)


Co sądzicie o tym kolorze ?
W ofercie jest jeszcze kilka innych kolorów, przynajmniej na dwa mam ochotę. 

źródło
Kolory: 1 innocent kiss; 2 first kiss; 3 flirty kiss; 4 sweet kiss; 5 irresistible kiss; 6 hot kiss.

Ołówki kosztują 34,99 zł, według mnie są warte tych złotówek :)



27 komentarzy:

  1. raczej za taką cene się nie skusze :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Na ustach wygląda bardzo ładnie, lubię takie róże, ale cena za duża :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny daje efekt, taki całuśny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się bardzo, że przypadł Ci do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie prezentuje się na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wygląda na ustach :) Oj mnie kuszą te ciemniejsze kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie widziałam ich. Jestem ciekawa czy ta czerwień byłaby taka krwista i żywa a nie taka byle jaka ;P.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja swoja pierwsza kredkowa szminke mam z Avonu. I nawet nie jest bliska tej! swietnie wyglada na ustach!

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba jednak wolę tradycyjne szminki ;)
    Cena nie kusi..

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor właśnie bardzo mi się podoba, jest taki delikatny ;) Cena też wcale nie taka straszna ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę że to coś dla mnie. Śliczny i delikatny kolorek. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mam jeszcze takiego cuda ! Podoba mi się kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cena mnie nie zraża, na jeden na pewno mam ochotę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny kolorek,ja lubię takie pisaki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie cudo od dłuższego czasu jest na liście moich zakupów, ale mam tyle mazideł, że musi poczekać., Twój kolor bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny kolor ja mam podobną pomadkę z Bourjois

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda ładnie i gdyby nie cena to już pewnie byłby w mojej kosmetyczce : >

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny kolorek, taki delikatny! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. piekny kolorek na ustach :) lubie takie

    OdpowiedzUsuń
  20. Całkiem przyjemnie się prezentują jednak ta cena .. :(

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajnie wygląda; może się na nią skuszę przy promocji -40%

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.