Lifo Plus ♥ Naturalna gąbka morska



Jak ją zobaczyłam wiedziałam, że musi być moja! Jest zupełnie inna od tych, które kiedyś mieszkały w mojej łazience. Ta gąbka wyróżnia się dosłownie wszystkim, ale przede wszystkim wyróżnia się tym, że jest naturalna.


Gdy jest sucha jest twarda i szorstka, nie można jej ścisnąć w dłoni. Wystarczy ją jednak zmoczyć, by przybrała inną formę.

Proces nawet delikatnego zmoczenia w wodzie sprawia, że gąbka jest niezwykle miła i mięciutka. Przyjemnie myje się nią nawet twarz, bez obawy wystąpienia niechcianych podrażnień. Gąbka potrafi wchłonąć wiele wody, okraszona odrobiną żelu potrafi wyprodukować niezliczone ilości piany.


To żółte maleństwo o dziwnej i jednocześnie ciekawej strukturze ma swój urok, który zachwyca nawet mojego synka, który uwielbia myć się tą gąbką.
Naturalna gąbka morska Lifo Plus świetnie sprawdza się również podczas masażu ciała podczas kąpieli, delikatnie muska ciało i pozwala odprężyć się.
Używamy jej od kilku tygodni i w dalszym ciągu wygląda idealnie!


Dostępność i cena: TU


 Fakt otrzymania gąbki do testów nie miał wpływu na moją opinię.

41 komentarzy:

  1. O jej, jaka fajna gąbuchna :D Fajnie było by taką mieć ;)


    gwiazdaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajny gif! :D urocza ta gąbeczka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ją chcę, idę zajrzeć na stronę sklepu. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie doceniałam działania gąbek do ciała, może taka naturalna zmieniła by mój stosunek do nich :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda świetnie. Chętnie bym taką wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała gąbeczka!
    Mam coś podobnego w formie płatka, jak nie namoczę to mogę ostrobać twarz a nie umyć. A w kontakcie z wodą robi się miękka

    OdpowiedzUsuń
  7. super puszysta, ja miałam gąbkę z lufty peelingującą.

    OdpowiedzUsuń
  8. oooo ale gąba !
    nie widziałam jeszcze takich... uświadomiłaś mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow!!!!!!!! super!!!!!!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Śmieszna ale chyba trochę droga jak na gąbkę, którą trzeba regularnie wymieniać ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda na bardzo miłą, ciekawa jestem czy będzie się lepiej sprawdzała niż sławny już Koniac

    OdpowiedzUsuń
  12. ale super! dosyc droga, ale w promocji cena znosna. szkoda, ze nie jest dostepna stacjonarnie :(

    OdpowiedzUsuń
  13. ten gif mnie rozwalił - na miniturce w "feedzie" WTF pomyślałam co to jest.... ale gąbek nie lubie jakoś...

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj zaintrygowałaś mnie nią :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Widziałam te gąbki na stronie Flax i się nad nią kiedyś zastanawiałam.
    Teraz widzę, że mogłam ją wrzucić do koszyczka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Od razu mi się spodobała :D Super jest :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale fajna :D Świetnie to na tym gifie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pamiętam podobną gąbkę u mojego dziadka przywiózł ją z Libii kilkadziesiąt lat temu takie naturalne gąbki są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wyglada jak morski ukwiał :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Właśnie wczoraj rozpakowałam identyczną i jestem zaskoczona jej delikatnością. Aż się boję jej używać, w obawie przed zniszczeniem. Zofii bym jej nie dała, zaraz by podarła i/lub zeżarła. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hahaha... calkiem fajna ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam jeszcze naturalnej gąbki, może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajna gąbeczka i co najważniejsze, naturalna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajna ta gąbeczka:-) Wyczytałam że nadaje się dla niemowląt. Może kupię ją córci.

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow! Ale fajna! Muszę wypróbować, podoba mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale fajna, muszę ją wypróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny gif! Spodobała mi sie gąbka:)

    OdpowiedzUsuń
  28. też mnie ona kusi :) jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Animacja bombowa ;) Gąbka jeszcze fajniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  30. oj z chęcią bym ją wypróbowała. całkiem przyjemnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie lubię gąbek, ale na taka bym się skusiła :D

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.