Jak makiem zasiał..., czyli mój pierwszy marmurek Lemax :)



O marmurkach Lemax było głośno w tamtym roku. Niestety jakoś nie trafiłam na te lakiery stacjonarnie, być może z nimi jest taki problem, albo ja źle szukałam. Tak czy inaczej 15 lutego stałam się posiadaczką tego oto marmurkowego lakieru. 


Muszę przyznać, że w buteleczce nie wygląda aż tak atrakcyjnie jak prezentuje się na paznokciach. Lakier należy do tych posiadających rzadszą konsystencję, aczkolwiek podczas aplikacji nie rozlewa się na skórki. Pędzelek choć do super szerokich też nie należy to jest wygodny w użyciu. Do pełnego krycia potrzebne są dwie warstwy, które schną w bardzo przyzwoitym czasie. I ten połysk ... uwielbiam go! Lakier na mych paznokciach w stanie idealnym (!) wytrzymał cztery dni. Uważam, że to świetny wynik, tym bardziej, że nie zastosowałam żadnego topu, który przedłużyłby jego trwałość. Z tym pewnie i tydzień wytrzymałby.


Zdjęcia robione na zewnątrz i w domu (w słonecznym pokoju). Jak widać jest to kolor brzoskwiniowy, taki troszkę wpadający w różowy nude. Mnie się podoba efekt końcowy, a Wam ? Co o nim sądzicie ? Ja wiem jedno, przepadłam! Chcę ich więcej :) Wiecie może gdzie są one na 100% dostępne stacjonarnie ?

37 komentarzy:

  1. Marmurki bardzo mi się podobają, ale jeszcze nie sprawiłam sobie żadnego.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne masz te pazurki, a lakier bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się one strasznie podobają! żałuję że mam tylko jeden :(

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie ich nie widziałam, a efekt faktycznie ładny...

    OdpowiedzUsuń
  5. No ja trafiłam tez nie stacjonarnie, ale jestem szczęśliwą posiadaczką 5 odcieni marmurków Lemax :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ah... uwielbiam te marmurki! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda ślicznie na paznokciach, szczególnie takich ładnych i długich :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, świetny jest ^^ tez jeszcze żadnego nie mam...

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny efekt - skojarzył mi się z plażą:)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny!
    miałam 3 z serii star i trzymały po 5 dni :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie się prezentuje :) Nawet nie wiesz jakie to strasznie nie móc malować paznokci :( Pocieszam się jedynie pedikiurem ale to nie to samo

    OdpowiedzUsuń
  12. Te lakiery są świetne :) Te drobinki dodają uroku, ale nie nudzą, miło się nosi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dostalam jeden marmurek na spotkaniu blogowym i też sie w nim zakochałam. Planuję zakup wszystkich na allegro;)

    OdpowiedzUsuń
  14. i ja ostatnio stałam sie posiadaczką marmurków (x5 żeby zrównoważyć koszt wysyłki ) :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładny, podoba mi się ; )) .

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudny jest, delikatny, ale nie nudny ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne są te lakiery, mam w swoich zbiorach tylko jeden :/

    OdpowiedzUsuń
  18. bardziej podoba mi się efekt w domu, ale na dworze też nie jest źle :) ja mam limonkowy i chciałabym jeszcze jakiś z kolekcji, ale jakoś mi nie po drodze ostatnio do sklepiku

    OdpowiedzUsuń
  19. podoba mi się, nadal nie dorobiłam się marmurków

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam wersję białą tego lakieru. Otrzymałam go na spotkaniu blogerek więc nie mam pojęcia gdzie można je spotkać.

    OdpowiedzUsuń
  21. mialam go,podobaja mi się wszystkie marmurki od Lemaxa :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Marzą mi się te marmurki, ale również nie mogę ich nigdzie stacjonarnie znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubię marmurki ten nawet ostatnio pokazywałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. lubię takie kolorki lakieru, ale niesttey ten marmurek nieszcególnie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo podobają mi się te lakiery, żałuję że nie mogę ich potkać nigdzie w moim mieście. :(

    OdpowiedzUsuń
  26. jest śliczny, czemu nie umiem go nigdzie znaleźć?!

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładny, ale jakoś nie wzdycham za marmurkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam pełny zestaw tych lakierów, czyli 5 kolorów, i najbardziej lubię biały. Wygląda bardzo efektownie na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.