BingoSpa ! Kawior do kąpieli z kolagenem i oligominerałami ♥




Musiałam się na niego skusić. Wszystko za sprawą wcześniej poznanych perełek, o których pisałam tutaj. Te skutecznie urzekły mnie swym błękitnym kolorem, choć w ofercie jest jeszcze kilka innych wersji, po które w przyszłości chętnie sięgnę.


Ten kawior sprawia, że kąpiel jest ogromnym relaksem dla ciała i umysłu. Miniaturowych rozmiarów kulki wspaniale rozpuszczają się jednocześnie uwalniając przepiękny zapach. Bardzo trudno sprecyzować konkretnie z czym mi się on kojarzy. Jedno jest pewne, jest śliczny i sprawia, że chce się takich „kąpieli” dla umysłu i ciała.


Producent pisze:
Kawior do kąpieli BingoSpa to molekuły silnie nawilżającej substancji, nasycone rozpuszczalnym kolagenem oraz termalnymi oligominerałami. Molekuły o średnicy ok. 1mm, pod wpływem wody stopniowo uwalniają składniki pielęgnacyjne, równomiernie nasycając skórę przez cały czas trwania kąpieli.  

Rozpuszczalny kolagen dzięki swoim własnościom NMF (naturalnego czynnika nawilżającego), wpływa na utrzymanie właściwego stopnia wilgotności skóry, chroni ją przed utratą wody transepidermalnej. Oligominerały pozyskiwane z podmorskich ujść hydrotermalnych dostarczają skórze minerałów i pierwiastków śladowych, pobudzają skórną przemianę materii intensywnie ją nawilżając.
Nawilżający kawior BingoSpa pomaga osiągnąć właściwy stopień nawodnienia skóry i jej zdolności wchłaniania. Po kąpieli skóra jest gładka o jedwabistym połysku, błyszcząca, relaksująco pachnącą.


To co mogę potwierdzić to wspaniałe nawilżenie skóry po takiej pachnącej kąpieli. Skóra jest miękka i gładka, nie wymaga natychmiastowego balsamowania. Podczas użytkowania kawior nie pieni się ani nie barwi wody. Jest bardzo przyjemny w użyciu. Opakowanie jest charakterystyczne dla soli kąpielowych, dzięki stabilnej podstawie butelka stoi pewnie, a szeroka szyjka umożliwia szybkie i bezproblemowe dozowanie kulek. Wystarczy z wyczuciem przechylić butelkę by do wody dostał się ten magiczny kawior. 


Kosmetyk ten nie należy do „drogocennych”, a jego pojemność to 370g. Osobiście uważam, że każda „kąpielowa maniaczka” powinna wypróbować to cudo. Ja go uwielbiam i nie poprzestanę na tym niebieskim. Kąpiel z nim to niezapomniane i jednocześnie bardzo aromatyczne chwile, które mogłyby trwać w nieskończoność.

Skład: Urea, Soluble Collagen, Silt, Titanium Dioxide, Mica, Parfum, CI 42080
Dostępność i cena: TU


Produkt otrzymałam w ramach współpracy z BingoSpa. Fakt ten nie wpłynął jednak na moją opinię.

  

   
Co sądzicie o takim umilaczu kąpielowym ?

27 komentarzy:

  1. Na pewno sie na niego skusze przy nastepnej mozliwosci :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Te kuleczki urocze, jak takie koraliki malutkie ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Kuszą samym wyglądem :) Gdyby robiły jeszcze pianę i barwiły wodę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od dawna mam ochotę na kąpiel właśnie z tym dodatkiem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham takie umilacze :D Wygląda świetnie, zapewne się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale to cudownie wygląda :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki on jest wspaniały ! : ) Zakochałam się, już sobie wyobraziłam jego delikatny zapach ;)

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda świetnie, uwielbiam takie umilacze kąpieli ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie wygląda, fajnie że nie trzeba od razu po kąpieli z nim używać balsamu. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale ładnie wyglądają te kuleczki :) Kiedyś go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wygląda ten kawiopr jak takie perełki do babeczkek :) uwiebiuam takie kosmetyki do kompieli, bardzo umilają kąpiel <3
    pozdrawiam!
    assymetryczna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. O jejku, to zdecydowanie coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale wygląda świetnie, kurczę i w takich chwilach brakuje mi wanny

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja się nie skuszę, bo nie mam wanny :D Mocznik w składzie na pierwszym miejscu - ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  15. raj dla oczu te kuleczki,a jak piszesz ze w kapieli jeszcze lepsze to czuje sie skuszona

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie kąpiele, chętnie sobie sprawię. :) Również cieszę się ze spotkania, nie mogę doczekać się już następnego. :))

    OdpowiedzUsuń
  17. sam wygląd jest piękny a co dopiero kąpiel :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie używałam nigdy tego typu kuleczek, ale te już od samego patrzenia kuszą szczególnie przemawia za nimi nawilżenie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. oooo jaki on uroczy ;) ślicznie wygląda.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.