Wielka trójka, czyli moje najważniejsze kosmetyczne hity roku 2013 :)



Czas blogowych podsumowań roku 2013 chyba już minął, jednak po długich przemyśleniach i wyborach postanowiłam w końcu dodać swoje hity :)



Wiele kosmetyków mogłabym wyróżnić, bo naprawdę poznałam ich sporo i głównie były to takie, które mile wspominam i do których chętnie wracam. Jednak to podsumowanie nie będzie długie, a w mojej ocenie krótkie i konkretne. Poniższe kosmetyki diametralnie wpłynęły na mój wygląd ogólny, w pozytywnym znaczeniu oczywiście ;)

Oto moje HITY :)


MIEJSCE III


Palety cieni do makijażu
Tutaj ciężko powiedzieć mi jednoznacznie, które konkretnie przyczyniły się do tego, że kolorowy makijaż oczu stał się moją codziennością. Lubię się malować i choć daleko mi do perfekcji i świetności makijaży jakie oglądam na blogach to ciągle lubię to robić :) "Nie wyjdę do ludzi" bez odrobiny cieni do powiek (i oczywiście tuszu do rzęs), oko musi być zaakcentowane. 
Swatche : MUA Undress me too Eyeshadow - KLIK!  **   SLEEK Oh so special -KLIK!


MIEJSCE II


Koncentrat 100% cynamonowo – kofeinowy BingoSpa. Rewelacyjny kosmetyk, który w szybkim czasie błyskawicznie zwalcza cellulit. Skóra staje się gładka, jędrna, odpowiednio napięta. Jego ogromna moc rozgrzewająca sprawia, że czasami chce się uciekać przed tym gorącem ;) Osoby wrażliwe na ciepło pewnie go nie polubią, aczkolwiek warto spróbować. Efekty stosowania koncentratu przeszły moje najśmielsze oczekiwania. Jak dla mnie jest to nr 1 w dziedzinie walki z cellulitem :) Pełna recenzja – KLIK!


MIEJSCE I


Aktywny żel stymulujący odrastanie włosów BIOVAXMED – najlepszy „włosowy” specyfik, który pozwolił mi zwalczyć powiększające się zakola - łysienie mnie przerażało. Ale udało się i jest coraz lepiej. Ten żel jest genialny i każdemu go polecam. Warto wydać na niego każde pieniądze. Ja go uwielbiam i pozostanę mu wierna już na zawsze. Mam nadzieję, że go nie wycofają z produkcji… :) Pełna recenzja – KLIK!


Jestem ciekawa czy wśród tego skromnego, ale jakże zacnego grona odnajdujecie jakiś "swój" kosmetyk, który lubicie ?

Korzystając z okazji chcę się z Wami podzielić moją radością i jednocześnie pochwalić .... moje zdjęcie z pomadkami Eveline zawisło na stronie głównej portalu bangla :))

http://www.bangla.pl/

Wkrótce napiszę więcej o tych pomadkach ... :)

Pozdrawiam
Darin

24 komentarze:

  1. Nie ma opcji, muszę wypróbować ten żel stymulujący odrastanie ;)
    Gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie lubię cynamonu, więc ten kosmetyk nie byłby dla mnie, ale Biovax Med muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kusi mnie paletka MUA:)
    Biovaxed ma swoją cenę, ale już tyle wydałam na moje włosięta, że może warto jeszcze trochę zainwestować.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mnie zainteresowałaś numerami 1 i 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. BingoSpa kusi, tym bardziej,że mój cellulit chyba żyje własnym życiem bo nie docierają do niego moje prośby i groźny ny znikł :P

    Sleek <3 to także mój hit ubiegłego roku i czuję,że tego także. Mam jeszcze ochotę na cienie Hean, tyle o nich pozytywów się naczytałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Paletkę Oh So Special mam na swojej liście od jakiegoś czasu :) No i zaciekawiłaś mnie tym peelingiem cynamonowym, na pewno będę się za nim rozglądała!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mnie zaciekawiłaś, koniecznie muszę zamówić ten żel stymulujący odrastanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Marzę o tym paletkach sleek :) ale MUA też bym nie pogardziła... Chyba w końcu się skuszę na którąś..
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Paletkę MUA chętnie i ja bym przygarnęła:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tych rzeczy które przedstawiłaś nic nie trafiło w moje ręce , ale bardzo zaciekawiły mnie paletki ; )) .

    OdpowiedzUsuń
  11. Zainteresowałaś mnie tym żelem do włosów...

    OdpowiedzUsuń
  12. Przegapiłam jakoś recenzję tego żelu, już nadrabiam zaległość, mam potworne zakola!:(

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne palety, gratuluję ładnego zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam żadnego z kosmetyków, które pokazałaś, ale ten specyfik do włosów na pewno by mi się przydał. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajny blog:) zapraszam do mnie:)

    http://sandrainvogue.blogspot.com/

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne ulubieńcy, najbardziej zaciekawił mnie koncentrat cynamonowo - kofeinowy od Bingo, szkoda że tak mocno grzeje, nie lubię tego uczucia, ale jeśli jest skuteczny, jestem skłonna wycierpieć :)

    OdpowiedzUsuń
  17. :) Dobrze, że znalazłaś swoje hity!

    OdpowiedzUsuń
  18. żel BIOVAXMED - i mi by się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zaciekawiłaś mnie tym koncentratem BingoSpa :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Żadnego z tych produktów nie miałam, ale ten Koncentrat z Bingo Spa wydaje się być godnym uwagi :)

    Gratuluję głównej - śliczne foto :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.